Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بورس دوباره با روند نزولی به استقبال سهامداران آمد و شاخص کل در اولین دقایق معاملات امروز تا چهار هزار واحد کاهش پیدا کرد. البته بعد از گذشت چند دقیقه شاخص شرایط بهتری پیدا کرد و تا حدودی روند صعودی به خود گرفت. این موضوع باعث شد بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از شروع بازار، کاهش شاخص به حدود سه هزار واحد محدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظه نگارش این متن شاخص کل روی رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد قرار دارد. فملی، فارس، شپنا، شبندر و شستا به ترتیب بیشترین تاثیر منفی و فولاد و اپال بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل گذاشته‌اند. با وجود کاهش ۲۲ صدم درصدی شاخص کل، امروز شاخص هم‌وزن سبزرنگ است و در حد پنج صدم درصد رشد کرده.

رنگ قرمز روی تابلو بورس ماندگار شد

به گزارش فرارو در ساعات ابتدایی معاملات امروز سه‌شنبه ۱۰ فروردین‌ماه از بین ۳۰۱ نماد معامله شده در بورس، ۲۲۷ نماد روند نزولی به خود گرفته و تنها ۷۴ نماد با رنگ سبز به تابلو بورس آمده‌اند. همچنین در بازار فرابورس از بین ۱۹۷ نماد معامله شده در ساعات اولیه، شاهد کاهش قیمت سهام در ۱۳۶ نماد هستیم و ۶۱ نماد با روند نزولی به استقبال سهامدارانشان آمده‌اند.

نقشه بازار در ابتدای معاملات روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین‌ماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)

حجم صف‌های فروش به اندازه روز کاری گذشته بورس زیاد نیست، اما اینطور که پیداست، اغلب نماد‌ها روند نزولی دارند و نقشه بازار را به رنگ قرمز درآورده‌اند. بیشترین آماد معاملات مربوط به شرکت‌های پالایشگاهی است که در بینشان شپنا دچار صف فروش شده، شتران نزدیک به قیمت روز گذشته معامله می‌شود و شبندر و شبریز بیش از یک درصد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند. در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، پالایش و دارا یکم با نوسان کم ظاهر شده، اما به هر صورت در مدار نزولی حرکت می‌کنند. دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی نیز شرایط مشابهی دارند و به رنگ قرمز تیره درآمده‌اند. در گروه خودرو و ساخت قطعات، خساپا ۱.۶ درصد کاهش قیمت پیدا کرده، خگستر دچار صف فروش شده و خپارس نزدیک به قیمت روز گذشته معامله می‌شود. در این گروه خرینگ تنها نمادی است که صف خرید دارد. گروه فلزات اساسی شرایط بهتری نسبت به روز کاری قبل دارد. هرچند فملی بیش از یک درصد کاهش قیمت پیدا کرده، اما فایرا، فولاد، فسپا، فخوز، فوکی و چند نماد دیگر با رنگ سبز به نقشه بازار آمده‌اند. محصولات شیمیایی هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کنند و با وجود کاهش قیمت زاگرس، بوعلی، پترول، فارس و ...، شاهد افزایش قیمت سهام شگویا، شپترو، کلر، شجم، شپارس، شاروم و جم هستیم. هلدینگ‌ها، بزرگان گروه غذایی، ماشین آلات برقی، استخراج کانه‌های فلزی، هتل و رستوران و کاشی و سرامیک از جمله گروه‌های سبزرنگ هستند و در آن سو نماد‌های بانکی، دارویی، سرمایه‌گذاری‌ها، سیمانی‌ها، رایانه، حمل و نقل، بیمه، نهاد‌های مالی، محصولات کاغذی و مخابرات گروه‌های قرمزرنگ بازار هستند.

این گزارش به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: فرارو

کلیدواژه: راهنمای خرید سهام بورس روند نزولی کاهش قیمت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار