Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز جهانی مبارزه با خشونت پلیس ، سخنگوی سازمان کمک به کودکان آسیب دیده در صدد جلب کردن توجه ها به ۶۲ کودک در اتریش است که به دلیل یورش هایی که باعث شد ۹۳۰ مقام امنیتی به ۷۰ آپارتمان خانوادگی حمله کنند ،آسیب دیده و قربانی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « trtworld»، مسلمانان اتریش با یک کمپین نژادپرستانه و اسلام هراسانه رو به افزایش مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنگامی که دولت اتریش در اواخر سال گذشته به جامعه مسلمانان حمله کرد ، کودکان عواقب اصلی آن را متحمل شدند و اکنون آنها با پیامدهای روانشناختی آن زندگی می کنند.

 

در اتریش ، گروه های جامعه مدنی به شدت علیه کمپین نژادپرستانه و اسلام هراسی به کارگردانی دولت که شاهد حمله مقامات بی شماری به خانه های مسلمانان در 60 حمله در نوامبر سال گذشته بود دست به کار شده اند.

 

همزمان با روز جهانی مبارزه با خشونت پلیس ، سخنگوی سازمان کمک به کودکان آسیب دیده توسط پلیس در صدد جلب کردن توجه ها به 62 کودک است که به دلیل یورش هایی که باعث شد 930 مقام امنیتی به 70 آپارتمان خانوادگی حمله کنند ،آسیب دیده و قربانی شدند.

 

از زمان حملات سال گذشته تا  کنون ، دولت اتریش کسی را متهم یا دستگیر نکرده است و این مسئله تاثیر زیادی بر روی جامعه مسلمانان گذاشته است.

 

حملات 9 نوامبر  که توسط دولت اتریش تحت عنوان عملیات «لوکسور» انجام شد ، 82 سال پس از یک کشتار بزرگ به رهبری نازی ها تحت عنوان « کریستالناخت » بود که منجر به دستگیری گسترده یهودیان و از بین بردن مشاغل آنها شد.

 

« کریستالناخت » یا شب شیشه در روزهای 9 و 10 نوامبر ۱۹۳۸ به وقوع پیوست. در آن شب شبه‌نظامیان گروه ضربت نازی در آلمان و اتریش متفقا به یهودیان و کنیسه‌ها، خانه‌ها، و مراکز تجاری آنان حمله کردند.

 

اگرچه جمعیت مسلمانان این کشور در شرف نابودی نیستند اما عدم آگاهی دولت اتریش از پیامی که ممکن است برای انجام حملات گسترده در آن تاریخ ارسال کند ، نگرانی هایی ایجاد کرده است.

 

گروه های جامعه مدنی در بیانیه  ای نقض بسیار جدی حقوق کودکان در این حملات را نقض کنوانسیون حقوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرده اند.

 

در بيانيه منتشر شده در این زمینه آمده است که بيش از 93 درصد كودكانی كه تحت تاثير حمله قرار گرفتند ،آسيب روانی دیده اند و برخی حتی علائم اوليه اختلال استرس پس از سانحه را نشان مي دهند.

 

یورش هایی که به دستور کارل نهامر ، وزیر جناح راست کشور انجام شد  منجر به حمله شدید نیروهای مسلح به خانه ها در اوایل صبح شد و دولت از این حملات به عنوان یک موفقیت استقبال کرد.

 

یکی از برجسته ترین افرادی که به خانه هایشان حمله شد  «فرید حافظ »، محقق دانشگاهی و ضد اسلام هراسی بود.

 

حافظ که در دانشگاه سالزبورگ کار می کند و یک محقق ارشد در دانشگاه جورج تاون در ایالات متحده است ، یک منتقد جدی در داخل کشور و در سطح بین المللی در مورد رفتار خصمانه اتریش با مسلمانان بوده است.

 

دولت حافظ را به هیچ جنایتی متهم نکرده است ، اما این امر مانع از این نشده است که دولت و رسانه ها در یک کمپین هدفمند علیه دانشگاهیان شرکت کنند تا او را ساکت کنند.

 

پس از این حملات  پاسخ جامعه مسلمانان سکوت بود و حافظ هشدار می دهد که اگر آنها علیه این حملات صحبت کنند ، آیا می توان آنها امنیت آنها را تضمین کرد؟

 

در نهایت اینکه یکی از پیامدهای این حملات این است که ترس زیادی در جامعه رواج یافته است و مسلمانان این کشور را بیش از پیش به حاشیه رانده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتریش مسلمانان کودکان دولت اتریش آسیب دیده خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب