Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ثبت نام از داوطلبان ورود به شورای روستاها از شنبه هفته آینده در سطح این استان آغاز خواهد شد.

 منوچهر حبیبی روز سه‌شنبه اظهار داشت: داوطلبان عضویت در شورای روستاهای استان قزوین می‌توانند از ۱۶ فروردین ماه جاری به مدت یک هفته کار ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت نام به صورت غیرحضوری می‌توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه، رایانه و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام در این دوره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، داوطلبان همچنین برای ثبت نام حضوری می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌های محل خود و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز اقدام لازم به انجام این کار کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یا جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ نفر انتخابات شورای روستایی در آنها برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستا سه تا پنج نفر خواهد بود که با توجه به این موضوع در ۶۷۹ روستای استان قزوین امسال انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای ۶۴۰ روستای استان قزوین دارای سه عضو و تعداد اعضای شورای ۳۹ روستای دیگر نیز پنج نفره خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین یادآور شد: داوطلبان شورای روستایی هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه همراه داشته باشند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا به همراه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

/ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود