Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدابراهیم زارعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا هر گونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز موجود در سطح استان در روز طبیعت(۱۳ بدر) ممنوع است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و صداوسیمای مرکز استان و سایر رسانه‌ها هم چون سال گذشته برنامه‌ریزی و اقدام لازم را در خصوص آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم و همچنین برخورد با متخلفان در این زمینه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به کاهش زمان محدودیت تردد شبانه هم اشاره کرد و گفت: به دلیل تغییر ساعت و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر پیدا کرده است.

زارعی با بیان اینکه این ممنوعیت از ساعت ۲۲ تا سه بامداد است، یادآور شد: براساس تشخیص دوربین‌های پلیس برای متخلفان جریمه صادر و قانون اعمال می‌شود.

وی از شهروندان استان درخواست کرد روز طبعیت را در خانه‌هایشان بمانند و از حضور در اماکن عمومی پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی که سلامت آنها و جامعه را تضمین می‌کند، رعایت کنند.

براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است و در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مشکوک به کرونا هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۵ نفر مربوط به سنندج است و ۴۴ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سیزدهمین روز فروردین در تقویم رسمی ایران به نام روز طبعیت نامگذاری شده که در این روز مردم به دامن طبیعت می‌روند و بعد از این روز تعطیلات و جشن‌های نوروزی به پایان می‌رسد.

۲ سال است به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ از تجمع و دورهمی شهروندان در فضاهای سبز و بوستان‌ها جلوگیری به عمل می‌آید به گونه‌ای که ورودی بوستان‌ها مسدود می‌شود و اجازه ورود مسافران و مردم به این مکان‌ها داده نمی‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج پارک شهر روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج پارک شهر روز طبیعت اخبار کنکور بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»