Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، سومین بخش کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ظرفیت ۱۶ تخت راه اندازی شد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، کرونا جان ۳ هرمزگانی دیگر را گرفت و شمار فوتی‌ها در استان به۱۰۵۷  تن رسید، اظهار کرد: در این مدت با بستری شدن ۵۱ بیمار جدید کرونایی جمع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۰۸ بیماررسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه از این شمار ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویزه قرار دارند و حال ۷ نفر وخیم است، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید مبتلای به کرونای انگلیسی در استان تشخیص قطعی داده شده است که جمع مبتلایان در استان به ۴۹۸ تن رسید که از این شمار ۴ نفر با تشخیص قطعی کرونای انگلیسی جان باختند.

وی با بیان اینکه با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، سومین بخش کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ظرفیت ۱۶ تخت راه اندازی شد، خاطرنشان کرد:  پیش از این یک بخش بستری با  ظرفیت ۳۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه کووید ۱۹ با ظرفیت ۱۶ تخت در حال خدمت رسانی به این بیماران بود که با تکمیل ظرفیت این بخش ها، بخش جدید راه اندازی شده و از شواهد موجود در جامعه انتظار می رود که با توجه به سهل انگاری عده ای از مردم، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری مراسم  های مختلف و دورهمی و سفرهای غیر ضروری، شاهد افزایش ناگهانی آمار موارد بستری باشیم که فشار مضاعفی بر بدنه درمان خواهد بود.

نوروزیان در پایان از عموم مردم درخواست کرد که با توجه به شیوع سریع ویروس کرونای انگلیسی و تبعات غیر قابل جبران آن نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حساس تر باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا راه اندازی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی