Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@03:37:49 GMT

قطار‌های سریع در دستور کار

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۹۱۷

قطار‌های سریع در دستور کار

تین نیوز

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای اسلامی با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در بخش ریلی کشور در سال جدید، افزود: هم اکنون سرمایه‌گذاری خارجی برای صنعت حمل و نقل ریلی کشور در حوزه زیرساخت متصور است. وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد با ایجاد شرکت‌های حمل و نقل مشترک، شرایط برای عبور قطار‌های ایرانی به سایر کشور‌ها در دستور کار قرار گرفته است و طی گفتگو‌های انجام شده، امیدواریم که با این رخداد، تحول بیشتر در صنعت ریلی کشورمان به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای اسلامی همچنین گفت: با وجود مشکلاتی که تحریم‌های آمریکا برای سرمایه‌گذاری در ایران بوجود آورده، اما فرصت‌ها همیشه فراهم بوده و هست و ما نیز ضمن استقبال از آنها، باید برای جذب این سرمایه گذاری‌ها تلاش مضاعف کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم