Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی استان‌ها بر لزوم ورود افراد توانمند برای خدمت به مردم در عرصه انتخابات شوراها تاکید کرد و افزود: از آنجایی که امانت‌داری کار بسیار سختی است، از کسانی که صلاحیت شوراها را تایید می‌کنند درخواست دارم که سابقه افراد را با جزئیات بررسی کنند.

علیرضا احمدی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ورود افراد توانمند برای خدمت به مردم در عرصه انتخابات شوراها گفت: ما 126 هزار عضو شورا در کشور داریم که اطلاعات جامع آنها را به صورت یک بانک اطلاعاتی در اختیار نداشتیم، اما امروز با وجود راه‌اندازی سامانه جامع شوراهای اسلامی سراسر کشور ما به این بانک اطلاعاتی دسترسی داریم و می‌توانیم به راحتی با اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران ارتباط برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین توصیه من به نامزدهای انتخابات دوره ششم شوراها این است که اگر واقعا توانایی خدمتگذاری به مردم را دارند و متعهد و متخصص هستند وارد عرصه انتخابات شوند و اگر نیستند نه دنیای مردم را خراب کنند و نه آخرت خود را خراب کنند. از آنجایی که امانتداری کار بسیار سختی است از کسانی که صلاحیت شوراها را تایید می‌کنند درخواست دارم که سابقه افراد را با جزئیات بررسی کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به ضرورت تهیه اطلس سرمایه‌گذاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور گفت: ما پیگیر تهیه این اطلس هستیم تا بتوانیم ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرها و روستاهای سراسر کشور را شناسایی کرده و در اختیار سرمایه گذاران و علاقه‌مندان قرار دهیم تا با اتصال سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری تحولی در زندگی مردم ایجاد کرده و جهش تولید که مدنظر مقام معظم رهبری است را به ثمر برسانیم.

وی با اشاره با بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است، اظهار کرد: در این بیانیه به معنویت و اخلاق اشاره شده است و ما سعی کردیم با تاسی به این بیانیه بحث افزایش معنویت و اخلاق را در شوراهای سراسر کشور پیش بریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای عالی استانها انتخابات 1400 انتخابات شورای ششم عرصه انتخابات سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری