Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:44:40 GMT

۳۰۰ واحد غیرفعال در شهرک‌های صنعتی لرستان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۱۴۷

۳۰۰ واحد غیرفعال در شهرک‌های صنعتی لرستان وجود دارد

به گزارش ایرنا بختیار رازانی روز سه‌شنبه در نشست رییس سازمان بازرسی کل کشور با فعالان شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد اظهار داشت: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحدهای غیرفعال و نیمه فعال شهرک‌های صنعتی لرستان روز به روز مستهلک می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی شهرک‌های صنعتی این استان در تملک بانک‌ها قرار دارد که به همین منظور برنامه ریزی جدی برای جلوگیری از گسترش این مشکل در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این واحدها قابلیت فعال سازی دارند و طی سال‌های اخیر نیز با کمک دستگاه‌های نظارتی فعالیت‌هایی برای رفع تملک آنها صورت گرفته اما اکنون موتور صنعت لرستان با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت در حال تولید است که باید چاره ای اساسی برای آن اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با تاکید بر اینکه ۶۹ تا ۷۰ واحد استان در تملک بانک‌ها هستند تصریح کرد: در سه تا چهار سال اخیر و با دستور رییس کل دادگستری، برنامه ریزی جدی برای جلوگیری از تملک واحدها به بانک‌ها انجام شده است.

لرستان در مجموع ۱۸ شهرک صنعتی فعال و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد که قابلیت استقرار واحدهای صنعتی و ۳۰ درصد صنایع استان در آن وجود دارد و هم اکنون از یک هزار و ۱۵۰ واحد صنعتی بیش از ۶۷ درصد با ظرفیت ۲۰ تا ۱۰۰ درصد فعال هستند.

برچسب‌ها سازمان بازرسی كل كشور شهرک صنعتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی كل كشور شهرک صنعتی لرستان سازمان بازرسی كل كشور شهرک صنعتی لرستان اخبار کنکور شهرک های صنعتی صنعتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد