Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در جدیدترین رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ که سه شنبه دهم فروردین در سامانه ماسک اعلام شد، شهرستان نجف آباد از استان اصفهان در وضعیت نارنجی و پرخطر قرار گرفت.

در زمان حاضر در استان اصفهان ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد(خطر متوسط)، سه شهرستان در وضعیت آبی(کم خطر)، چهار شهرستان مبارکه، لنجان، تیران و کرون و نجف آباد در وضعیت نارنجی(پرخطر) و ۲ شهرستان گلپایگان و خوانسار در وضعیت قرمز(بسیار پرخطر) قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با توجه به روند افزایشی تعداد موارد مثبت تست‌های کرونا و بستری در بیمارستان‌ها احتمال تغییر وضعیت شهرستان هایی مانند اصفهان،شاهین شهر و میمه از زرد به نارنجی نیز در روزهای آینده وجود دارد.

آرش نجیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۸۵ نفر دیگر در استان به غیر از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۳۶۶ نمونه‌گیری از افراد مشکوک مبتلا به این بیماری در استان انجام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ نفر از مراکز درمانی استان مرخص شدند خاطرنشان کرد: از تعداد مبتلایان جدید ۱۳۱ نفر بستری شدند و موارد بستری در بخش ICU (مراقبت‌های ویژه)   ۱۱۱ نفر بود.

نجیمی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کلی بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان ۷۷۸ نفر است.

وی با اشاره به ۱۳ فوتی‌ مبتلای مشکوک و قطعی به کرونا در مدت یادشده در استان گفت: در این مدت هفت نفر به‌دلیل ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۹۸۴ نفر رسید و تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۲ هزار و ۴۷۸ نفر رسیده است.

شهرستان نجف آباد با ۲۸۵ کیلومتر مربع وسعت و ۳۳۰ هزار نفر جمعیت در۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

 بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

اصفهان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:  بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان اصفهان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت.  

آرش نجیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 

شهر اصفهان هم نارنجی شد / تا قرمز شدن کل استان اصفهان راهی نمانده است

????آرش نجیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود از نارنجی شدن وضعیت کرونای شهر اصفهان خبر داد و از قرمز شدن وضعیت کل استان در روزهای آتی هشدار داد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت نارنجی استان اصفهان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت