Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:34:43 GMT

۲ واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۷۶۲

۲ واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ضمن اشاره به بازدید میدانی انجام شد از ۹۰ واحد صنفی در این شهرستان در راستای مقابله باگرانفروشی، گفت: در جریان این بازدید، دو واحد صنفی منوجان به علت گرانفروشی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امید رضایی درحاشیه بازرسی‌ از واحدهای صنفی منوجان افزود: در جریان این بازدید همچنین به ۶۵ واحد صنفی تذکر و به ۵ واحد صنفی اخطار کتبی جهت درج قیمت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این بازدید با همراهی فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و نمایندگان اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان منوجان با هدف بازدید میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها،کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی درایام عیدنوروز ازسوی اصناف انجام شد.

دادستان منوجان با تاکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، اظهارداشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت برخورد خواهد کرد.

رضایی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند و اصناف نسبت به درج قیمتها و نصب اتیکت بر روی اجناس اقدام کنند.

وی بیان کرد:  شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف، می تواننند موضوع رادر اسرع وقت به دایره رسیدگی به شکایات اتاق اصناف و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

دادستان منوجان افزود: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید در کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تاثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط سخت تحصیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضایی امید رضایی گرانفروشی دادستان منوجان واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • بازدید از زنجیره سیب هدف هیات عراقی از سفر به آذربایجان غربی است
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی