Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی اکبری رییس واحد اسید شویی یک نورد سرد اظهار داشت: در واپسین روزهای سال 99، جهادگران واحد اسیدشویی یک موفق به ثبت رکورد تولید سالیانه 895 هزار تن شدند و با عبور از رکورد 891 هزارتن سال 97، این رکورد را ارتقاء دادند.

وی افزود: همچنین در تولید سالیانه محصول قلع اندود در اسید شویی یک با تولید 116 هزار تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال 98 به میزان ١١ هزار تن افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس واحد اسیدشویی یک نورد سرد تصریح کرد: این واحد در تولید محصول فروش در خط اسید شویی یک با تولید 91 هزار و 750 تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال 98 به میزان 4 هزار تن افزایش داشته است.

گفتنی است که ثبت رکورد محصولات قلع اندود و فروش با توجه به انتظارات مشتریان و میکس های ابعادی مورد انتظار بازار، کاری بسیار با ارزش است.

رکورد یک میلیون و 390 هزار تنی ورق درخط نورد تاندم مداوم/  137هزارتن محصول ورق قلع اندود در نورد دو قفسه ای

همچنین محمود رضا قرمزی رییس خطوط نورد فولادمبارکه نیز گفت: در پی روند افزایشی تولید درخط نورد تاندم مداوم طی چندسال گذشته برای تحقق عملی «جهش تولید»؛ با تولید یک‌میلیون 390هزارتن ورق ضمن عبور از برنامه پیش بینی شده برای سال 99، رکورد تولید سال 98 به میزان یک میلیون 370 هزارتن پشت‌سر گذاشته شد.

همچنین در واحد نورد دو قفسه ای، رکورد تولید سالیانه محصول قلع اندود به میزان 137 هزار تن ایجاد شد که تولید این محصول را به میزان 10 درصد نسبت به سال 98 افزایش داد.

وی دستیابی به این رکورد را در تلاش و همت پرسنل تولید و تعمیرات واحد و اقدامات برنامه ریزی شده و منسجم و پیگیری همه جانبه مدیریت ناحیه و بهبود قابل توجه در زمینه کاری برشمرد.

پربیننده ترین اونس طلا محرکی برای صعود به ۱۹۰۰دلار خواهد یافت؟ موانع سد راه عملیاتی شدن نورد گرم۲ فولادمبارکه برطرف شود نگاهی به بازار ورق در سالی که گذشت ۳برابر شدن سهم بنگاه‌های صنعتی از انتشار اوراق بدهی افزایش ۷۰درصدی تولید محصولات در واحد استراتژیک RH-Top فولاد مبارکه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد برجام تولید سال قلع اندود هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا