Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:05:01 GMT

اعتبارات خلخال ۲۰۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۹۷۷

اعتبارات خلخال ۲۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی خلخال افزود: در کنار افزایش اعتبارات اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف برای توسعه و رونق این شهرستان در حوزه گردشگری انجام شده است.

وی همچنین در بازدید از مراحل ساخت ساخت پل معلق در منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو اظهارکرد: بخش مهمی از فوندانسیون ، نصب پایه‌های نگهدارنده پل در هر ۲ قله ازناو و محل اتصال به کوه از سوی سرمایه‌گذار و مجری این طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات اجرایی احداث پل معلق خلخال با اجرای پروژه‌های زیرساختی از سوی دستگاه‌های اجرایی از نیمه دوم سال گذشته شتاب گرفته و این طرح بزرگ گردشگری استان اردبیل خردادماه امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه همزمان با ساخت پل و زیرساخت‌های موردنیاز این طرح گردشگری از جمله راه دسترسی ، آب ، گاز و برق پروژه باید از سوی دستگاه‌های اجرایی تامین شود، افزود: بزودی عملیات اجرایی نصب دکل‌ها و کابل‌های نگهدارنده پل آغاز خواهد شد.

وی اظهارکرد: بر اساس قول داده شده به سرمایه‌گذار این طرح علاوه بر پرداخت ۲ مرحله از تسهیلات بانکی ، زیرساخت‌های موردنیاز پل معلق خلخال از جمله ایجاد راه دسترسی به ۲ سمت قله ازناو و محل اجرای پایه‌های پل و برق‌رسانی به ۲ سمت پروژه و ایجاد مسیرهای دسترسی پل انجام شده و طرح‌های ایجاد پیاده‌راه و جاده اصلی دسترسی به محل ورود گردشگران به پل معلق در روزهای آینده شروع می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به نیاز به راه‌اندازی پارکینگ خودرو در منطقه پل معلق قبل از بهره‌برداری از این پروژه گفت: فرمانداری خلخال پیگیر انجام امورات مربوط به ساخت پارکینگ از جمله تامین زمین موردنیاز برای این مهم در این مجموعه است.

او با بیان اینکه پل معلق ازناو خلخال بزرگترین پل معلق خاورمیانه و بزرگترین طرح گردشگری استان اردبیل است، افزود: عملیات احداث این پل با ۴۹۶ متر طول ، ۱.۵ متر عرض و ۱۰۰ متر ارتفاع از ۲ سال پیش در منطقه گردشگری ازناو خلخال آغاز و پس از طی مراحل مطالعاتی و طراحی سرمایه‌گذار برای تکمیل و بهره‌برداری از آن تا تیرماه امسال تلاش می‌کند.

بهنامجو تشریح کرد: برغم وجود مشکلات از جمله وجود باد دایمی در قله‌های کوه ازناو و شرایط سخت کاری انتقال تجهیزات به بلندای کوه و محل اجرای پایه‌ها و دکل‌های نگهدارنده پل ، کارهای اجرایی انجام و آرماتوربندی فونداسیون پایه‌های پل به خوبی پیش می‌رود.

وی به پروژه گردشگری بزرگ هتل پنج ستاره در دست ساخت در ازناو خلخال نیز اشاره کرد و گفت: کمک خواهیم کرد که مرحله دوم تسهیلات ساخت این هتل بزودی پرداخت و همزمان با ساخت این هتل، مسیرهای دسترسی این مجموعه نیز به خوبی برای ورود گردشگران به هتل آماده شود.

وی ادامه داد: شهرستان خلخال به لحاظ داشتن شرایط خاص گردشگری ، همجواری با استان گیلان و داشتن ظرفیت نیروی انسانی دارای تخصص علمی بالا آینده روشنی دارد و باید همه کمک کنیم که این اتفاق رخ دهد.

برچسب‌ها گردشگری خلخال توسعه ایران استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری خلخال توسعه ایران گردشگری خلخال توسعه ایران استان اردبیل اخبار کنکور پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، اعلام کرد: «اعتبارات رفاه و تأمین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به یکهزار و ۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود نوشت: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱,۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6097076

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله