Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:18:42 GMT

اکیپ‌های سیار آتش‌نشانی در سنندج مستقر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۱۰۰

اکیپ‌های سیار آتش‌نشانی در سنندج مستقر می‌شوند

به گزارش ایرنا، صالح زندی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله بر اساس سنت دیرینه شهروندان در روز ۱۳ فروردین به دامن طبیعت روی می‌آورند.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از چرخه گسترش این بیماری انتظار می‌رود که شهروندان همانند سال‌های گذشته از تجمع در دامان طبیعت و فضاهای سبز خودداری کنند تا شاهد افزایش شمار بیماران نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: این سازمان براساس رسالت کاری خود و در راستای کاهش حوادث و امدادرسانی به‌موقع به شهروندان تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت صورت داده است.

وی با اشاره به استقرار سه اکیپ سیار آتش‌نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج همزمان با روز طبیعت اظهار داشت: این سه اکیپ در پلیس راه سنندج- همدان، میدان جهاد به سمت جاده کرمانشاه و پارک کودک مستقر می‌شوند.

زندی اضافه کرد: علاوه بر استقرار این سه اکیپ سیار، نیروهای عملیاتی سازمان در هشت ایستگاه در سطح شهر در آماده‌باش کامل هستند.
وی اعلام کرد: روشن کردن آتش در مراتع و احتمال آتش‌سوزی، سقوط کودکان از ارتقاع، غرق شدن در رودخانه از جمله حوادث تلخی است که شهروندان باید در روز طبیعت با رعایت نکات ایمنی از آن جلوگیری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی  شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هر گونه آتش‌سوزی و حریق از محل حادثه فاصله گرفته و ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند تا اکیپ‌های استقرار یافته در نزدیکترین مکان به محل حادثه اعزام شوند.

وی همچنین تاکید کرد: در صورت روشن کردن آتش نسبت به اطفای آن با خاک و آب اقدام کرده و از روشن کردن آتش در کنار درختان و دکل های فشار قوی برق خودداری کنند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار نفت جمعیت، با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.  

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج استانداری کردستان نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج استانداری کردستان نوروز 1400 اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر