Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اجرای طرح هادی، سنددار کردن املاک روستایی، ساخت مسکن برای محرومان، مقاوم سازی مسکن روستایی و... از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن در کشور است.

او افزود: تا پایان سال ۹۹، برای ۳۹ هزار و ۴۶۰ روستای کشور طرح هادی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاملو گفت: طرح هادی برای ۱۰ سال تدوین می‌شود و بعد از ۱۰ سال نیازمند بازنگری است که این بازنگری برای ۱۱ هزار و ۴۷۰ روستا انجام شده است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: املاک روستایی ساخت مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد