Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مبلغان طرح «آرامش بهاری» با اشاره به تأثیرگذاری روحانیت در جامعه، اظهار کرد: شریان اعتقادی جامعه در دست روحانیت قرار دارد.

وی به هجمه دشمنان علیه روحانیت اشاره و با بیان اینکه آنها دریافته اند که باید از روش تبلیغی روحانیت برای تأثیر بر افکار عمومی استفاده کنند، افزود: ایجاد شیعه انگلیسی و آمریکایی نیز به همین منظور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گیلان شیوع تبلیغی شیعه را روش انبیای الهی برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصه‌های این روش تبلیغی استفاده از زمان است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم روحانیون در مناطق مختلف، اضافه کرد: بسترهای لازم برای تبلیغ آماده است با وجود سختی‌های فراوان باید در این زمینه گام برداشته و شیوه‌های تبلیغی را به آیندگان منتقل کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انجام تبلیغ زمینه تداوم دین را فراهم می‌کند، افزود: باید زیرساخت‌های اقامتی در برخی مناطق فاقد روحانی و مبلغ در استان گیلان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باید زیر ساخت‌های اقامتی در برخی از روستاها که می‌توانند محور باشند برای اسکان چند مبلغ فراهم شود، ادامه داد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مبلغان باید فعالیت در حوزه تربیت کودکان باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه باید برای مربیان در مهدهای کودک نیز برای فعالیت در حوزه تربیت دینی از سوی مبلغان متخصص روانشناسی و فعال در حوزه تربیتی دوره‌های آموزشی برگزار شود، تأکید کرد: بر فعالیت‌های تربیتی در مهد کودک‌ها نظارت کنند.

کد خبر 5178025

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان مبلغان دینی ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها گرگان تردد وسایل نقلیه اردبیل مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی