Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نظری رییس اداره صنعت معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: سایه سنگین رنگ های پرخطر کرونایی در شهرستان های همجوار سرپل ذهاب اعلام هشداری برای همشهریان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر کرونا برخی از صنوف و رسته های صنفی را در شهرهای همجوار موقتاً تعطیل نموده و این هشداری جدی برای شهرستان سرپل ذهاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سرپل ذهاب افزود: در صورت سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازاریان و همشهریان، باید اصناف ما هم بار دیگر کرکره های خود را پایین بکشند.

نظری گفت: شهرستان سرپل ذهاب با قابلیت ویژه جغرافیایی و با توجه به تردد روزانه مسافران نوروزی باید اصناف، خود پیشگام رعایت پروتکل های بهداشتی و بخصوص استفاده از ماسک باشند و خودجوش همگان را به زدن ماسک تشویق کنند تا با همراهی فرماندار و سایر ادارات ذیربط و با استعانت از خداوند  منان مانع اوج گیری مجدد کرونا و موج چهارم در شهرستان باشیم.

وی در پایان گفت: اینجانب با توجه به مسئولیت خود در حوزه اصناف و نگرانی از شیوع مجدد کرونا و تهدید سلامت و جان مردم و نیز  تعطیلی بازار، از آحاد شهروندان محترم، اصناف عزیز، اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف، درخواست دارم که به دور از ساده انگاری پروتکل های بهداشتی، از شروع پیک جدید جلوگیری نماییم تا خدای ناخواسته سلامت مردم و کسب و کار و معیشت اصناف بار دیگر دچار تعطیلی و ضرر و زیان نشود.

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود