Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:29:11 GMT

حضور ۹ کشتی گیر خوزستانی در تیم ملی کشتی فرنگی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۳۹۵

حضور ۹ کشتی گیر خوزستانی در تیم ملی کشتی فرنگی

مجید عبدالخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، پویا ناصرپور، حسین اسدی، امین کاویانی‌نژاد، محمد ناقوسی، رامین طاهری، امیر قاسمی‌ منجزی و امین میرزازاده کشتی گیران خوزستانی حاضر در اردوهای تیم ملی هستند.

وی بابیان اینکه  فرنگی کاران خوزستانی جزو برترین های ایران هستند و از تجربه بسیار بالایی برخوردارند، افزود: هر ۹ کشتی گیر استان مستحق پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند و با شایستگی هر چه تمام می توانند پرچم ایران را در میادین جهانی به اهتزاز درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: لقمان رضایی، حبیب‌الله اخلاقی و عزیز ناقوسی سه مربی خوزستانی حاضر در اردوهای تیم ملی هستند که تجربیات خود را به کشتی گیران منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی تا بیستم فروردین‌ماه ادامه دارد افزود: بی شک برترین های ایران به مسابقات گزینشی المپیک اعزام می شوند که در این بین کشتی گیران خوزستانی از شانس بالایی برخوردار هستند.

عبدالخانی با بیان اینکه خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران محسوب می شود و نقش مهمی در سبد مدالی ایران دارد، گفت: اولویت ما فعالیت در رده سنی پایه بوده و تلاش می کنیم با همکاری آموزش و پرورش استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم.

وی به استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان در رونق بیشتر کشتی خوزستان اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه های ما توسعه کشتی آزاد در استان است و بنا داریم با همکاری بزرگان و صاحب نظران کشتی آزاد خوزستان را سر و سامان دهیم.

برچسب‌ها کشتی فرنگی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی خوزستان اهواز کشتی فرنگی خوزستان اهواز اخبار کنکور کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آن‌ها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با ۵۴ امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با ۴۶ و ۴۱ امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با ۲۲ امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با ۲۲ و ۲۱ امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین ۲ - پیکان یک
هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران ۲
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها