Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:48:39 GMT

ضرورت حمایت از هنرمندان منطقه آزاد اروند در سال جدید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۶۶۳

ضرورت حمایت از هنرمندان منطقه آزاد اروند در سال جدید

آبیار از حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از هنرمندان آبادان و خرمشهر در سال جدید خبر داد و گفت: امسال با حمایت های بی دریغ معاون فرهنگی این سازمان در قالب ویژه برنامه «نوروز خانه اروند» از هنرمندان منطقه حمایت ویژه صورت گرفت.

«هادی آبیار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به لطف و مهربانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه معاون فرهنگی این سازمان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه، همزمان با شروع سال ۱۴۰۰، ویژه برنامه «نوروز خانه اروند» به صورت مجازی اجرا و هنرمندان شهرهای خرمشهر و آبادان به طور ویژه مورد حمایت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر بر لزوم حمایت از هنرمندان در دوران اپیدمی بیماری کووید ۱۹ تاکید کرد و افزود: در همین راستا ویژه برنامه «نوروز خانه اروند» که شامل بخش های فرهنگی و هنری متنوعی است با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند و با حضور هنرمندان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مسئولان دو شهر آبادان و خرمشهر از ابتدای تعطیلات نوروز در حال برگزاری است.

 

وی ضمن تشکر از پیگیری و حمایت های مدیر عامل و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: از جمله برنامه های ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند که برای ایام نوروز ۱۴۰۰ در حال برگزاری است؛ آموزش های دینی و قرآنی، مسابقه شاهنامه و حافظ خوانی، جشن های نشاط اجتماعی، مسابقه چند رسانه ای شامل عکس، فیلم و پادکست، مسابقه های خانواده، طرح مربیان کوچک در منازل، مسابقه خاطره های اروند، دوره های آموزشی هنر و رسانه و دیگر بخش های شاد و مفرح است.

 

آبیار با ابراز امیدواری از استمرار و تداوم این حمایت ها اضافه کرد بر این امر واقف هستیم که هنوز بسیاری از هنرمندان مورد حمایت قرار نگرفته اند، اما در سال جاری تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی های مدون از همه گروه های فرهنگی، هنری و هنرمندان خرمشهر حمایت های لازم صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی هنرمندان در سال گذشته بسیار اسفناک بود یاد آور شد: متاسفانه کرونا ویروس و شرایط تحریم هر دو باعث شد که هنرمندان در سال گذشته به لحاظ معیشتی متضرر شوند. اما امیدوار هستیم با پشتکار و درایت این عزیزان و حمایت مسئولین مربوطه، در سال جدید شرایط اقتصادی هنرمندان بهتر شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز ۱۴۰۰ خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند حمایت از هنرمندان هنرمندان سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت