Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:30:25 GMT

172 تن مرغ در کردستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۷۳۹

172 تن مرغ در کردستان توزیع شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۱۷۲ هزار و ۶۱۷ کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز (گرم) در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش جماران، محمدفرید سپری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۱ هزار و ۳۸ قطعه مرغ به وزن ۱۶۳ هزار و ۹۹۲ کیلوگرم در کشتارگاه‌های موجود در سطح استان ذبح و آماده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر کشتارگاه‌های داخل استان برخی از مرغداری‌های شهرستان‌های بیجار و سقز مرغ‌های خود را در کشتارگاه‌های بوکان و زنجان ذبح کردند اما لاشه آنها به کردستان بازگردانده شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در مجموع با احتساب مرغ‌های استان که در کشتارگاه‌های استان‌های همجوار کشتار شده امروز ۱۷۲ هزار و ۶۱۷ کیلوگرم مرغ در شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.

سپری یادآور شد: از این مقدار، ۴۵ هزار و ۷۸۹ کیلوگرم در سنندج، ۲۳ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم در سقز، ۲۸ هزار و ۸۶۶ کیلوگرم در مریوان، ۱۵ هزار و ۲۲ کیلوگرم در کامیاران، ۹ هزار و هشت کیلوگرم در بانه و ۱۰ هزار و ۶۶۹ کیلوگرم در دیواندره توزیع شد.

وی اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۸۲۳ کیلوگرم لاشه مرغ کشتار شده به قروه، ۱۰ هزار و ۵۱۰ کیلوگرم به دهگلان، ۱۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم به بیجار و سه تن هم به سروآباد وارد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه مقصد کشتار انجام شده در کشتارگاه شاهین پرغرب بانه شهرستان‌های سقز، دیواندره و بانه است، گفت: کشتار کشتارگاه مرغ بالداران زاگرس در دهگلان هم علاوه بر دهگلان در سنندج، قروه و دیواندره توزیع شده است.

سپری افزود: کشتار انجام شده در کشتارگاه مرغ زریوار فقط در مریوان، کشتارگاه مرغ پر هم کشتار آن تنها در سنندج و ذبح صورت گرفته شده در کشتارگاه کامیاران هم در قروه، سنندج، کامیاران و دهگلان توزیع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 توزیع مرغ تنظیم بازار مرغ تنظیم بازار تنظیم بازار مرغ توزیع مرغ سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان در اجتماعی به منظور حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا در خیزشی دانشجویی ضد جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، از این بیداری دانشجویان حمایت کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ،اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کردند.

همچنین تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان برخی دانشگاه ها نیز برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است