Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:49:29 GMT

ساخت ۲ مدرسه و یک منزل محروم توسط دانشجویان جهادی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۹۷۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان جهادی دانشگاه های خراسان شمالی در قالب قرارگاه جهادی شهید محمد حسین محمد خانی به روستاهای سوخسو هاشم و پرسه سو شهر غلامان اعزام شدند.

در این اردوی جهادی ۲ مدرسه و یک منزل مسکونی برای محرومان ساخته خواهد شد.

کد خبر 5178080.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی ساخت مدرسه ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها تردد وسایل نقلیه گرگان اردبیل خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد مشتری افزود: رفع ۳ نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع ۴ نقطه پرتصادف در ورودی شهر فاروج و یک نقطه پرتصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) در دست اجراست.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، گفت: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون شهری این استان احصا شد که در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پرتصادف رفع شد.
طول راه‌های خراسان شمالی هزار و ۳۴۳ کیلومتر راه اصلی و طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است.

دیگر خبرها

  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است