Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود افشار دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سعید معروف و حضور او در لیگ والیبال چین اظهار داشت: همانطور که دیدید سعید معروف یکی بهترین‌های دنیای والیبال در پست پاسوری است و توانست قهرمانی در لیگ والیبال چین را برای تیم خود به ارمغان آورد و به قهرمانی‌های شانگ‌های در این لیگ پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص برگزاری لیگ چین گفت: لیگ چین بسیار فشرده و در یک بازه زمانی مشخص آغاز شد و به اتمام رسید، اما همین فشردگی امکان آسیب دیدگی بازیکنان را بالا برده بود. لازمه حضور در چنین رقابت‌های فشرده‌ای آمادگی جسمانی بالایی است که با برگزاری این رقابت‌ها مشخص شد که همه بازیکنان حرفه‌ای در مدتی که لیگ والیبال چین تعطیل بوده است تمرینات خود را ادامه داده اند و خود را برای مسابقات آماده نگه داشته اند. سعید معروف هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تمرین کرده و آمادگی خود را برای هر شرایطی حفظ کرده است.

خیلی دوست داشتم بازی های معروف را ببینم،اما نشد

او تصریح کرد: من خودم خیلی دوست داشتم بازی‌های معروف را ببینم که متاسفانه نتوانستم و فقط گوشه‌هایی از بازی‌های او را در اینترنت دیدم. معروف یک رهبر توانمند در زمین والیبال است.

معروف بهترین پاسور در جهان است

افشاردوست درباره سعید معروف عنوان کرد: معروف سال‌های سال است که در تیم ملی والیبال کشورمان حضور دارد و در مسابقات طراز اول دنیا برای تیم ملی والیبال کشورمان نقش آفرینی کرده است. معروف بازیکن بسیار باهوشی است.

صعود به المپیک با باهوشی معروف برای ایران رقم خورد

افشاردوست با اشاره به آخربن بازی تیم ملی والیبال کشورمان و صعود به المپیک گفت: سعید معروف از هوش بالایی برخوردار است و می‌تواند نتیجه بازی را به نفع تیم خود تغییر دهد و بار‌ها شاهد این موضوع بوده‌ایم. نباید فراموش کنیم بازی برابر کره جنوبی را که معروف با استفاده از هوش بالای خودش توانست به تیم ملی کمک کند و رویه بازی را تغییر دهد که در نهایت منجر به صعود تیم ملی والیبال کشورمان به المپیک شد.

تیم ملی والیبال ایران تجربه جدیدی را با آلکنو خواهد داشت

عضو هیئت رئیسه در خصوص تیم ملی والیبال کشورمان نیز گفت: در واقع این نوع نگاه معروف و تجربه بالای آلکنو می‌تواند تیم ملی ما را با یک رویه بسیار خوبی برساند. هرچند زمان برای آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمان بسیار کوتاه است، اما باید به این موضوع هم توجه کنیم که شرایط برای تیم‌های دیگر هم به همین شکل است؛ بنابراین امیدواریم با تجربه بالای بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بتوانیم عملکرد خوبی را در المپیک داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

قهرمانی مقتدرانه بایک موتور در CVL با نمایش درخشان کاپیتان سعید / معروف بهترین بازیکن خارجی لیگ والیبال چین شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران سعید معروف فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال کشورمان لیگ والیبال چین سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال صربستان که آخرین بار در المپیک لندن حضور داشته است، با سرمربی کارکشته و نام آشنای خود ایگور کولاکوویچ به دنبال صعود به المپیک است. آنها برای رسیدن به این مقصود باید نتایج درخشانی در لیگ ملتهای والیبال کسب کنند.

ایران در اولین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال ساعت 3:30 دقیقه بامداد سوم خرداد ماه به مصاف صربستان خواهد رفت به همین منظور نگاهی به این تیم می اندازیم.

تیم والیبال صربستان در حال حاضر با 253 امتیاز در رتبه نهم رنکینگ جهانی قرار دارد. این تیم در منطقه‌ای قرار دارد که اگر این رتبه را حفظ کند می تواند از طریق رنکینگ راهی المپیک شود. سرمربیگری این تیم بر عهده ایگور کولاکوویچ مونته‌نگرویی است که چندین سال هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشته و به خوبی والیبال ایران را می شناسد.

*عملکرد ضعیف در سالهای گذشته:
تیم ملی والیبال صربستان علی رغم داشتن ستاره های زیاد، چندین سال است نتوانسته آن طور که باید و شاید نتایج درخشانی کسب کند و لیگ ملتهای والیبال یکی از آخرین فرصت ها برای این نسل از بازیکنان صربستان است.

*نتایج سال گذشته:
سال گذشته صربستان نتایج خوبی کسب نکرد. آنها در اولین تورنمنت در لیگ ملتهای والیبال با شش برد و شش شکست نهم شدند و نتوانستند به مرحله دوم صعود کنند. در جام ملتهای اروپا در یک چهارم نهایی برابر لهستان شکست خوردند و بالاخره در مسابقات انتخابی المپیک پایین تر از آمریکا، ژاپن،اسلوونی و ترکیه قرار گرفتند و نتوانستند جواز حضور مستقیم به المپیک را کسب کنند.

*ستاره های صربستان:
الکساندر آتاناسوویچ، مارکو پودراسکانن، نیکولا یُوُویچ، اوروش کواچوویچ، مارکو ایوویچ، دراژن لوبوریچ، میران کویونجویچ و پاوله پریچ از ستاره های فعلی این تیم هستند.

*کار سخت ایران
تیم ملی والیبال ایران اگر می خواهد این تیم را کنترل کند و بازی را پیروز شود، باید نقطه قوت این تیم که پست قطر پاسور و دریافت کننده است را از کار بیندازند. دراژن لوبوریچ و الکساندر آتاناسویچ دو قطر پاسور این تیم و اوروش کواچوویچ، میران کویونجیچ، پاوله پریج و مارکو ایوویچ دریافت کننده های این تیم هستند که دست ایگور کولاکوویچ را در این پست ها بسیار باز کرده است.

*آخرین تقابل با ایران در لیگ ملتهای والیبال:
تیم ملی والیبال ایران در فصل قبل مقابل صربستان در لیگ ملتهای والیبال قرار نگرفت و آخرین تقابل این دو تیم به سال 2022 بازیکنان می گردد که تیم ملی والیبال ایران در بازیکنان آخرین دور گروهی این تیم را شکست داد و راهی هشت تیم برتر شد.

*هدف صربستان:
بدون شک هدف این تیم کسب نتایج خوب در دوازده بازی لیگ ملتهای والیبال است. آنها اگر برابر تیم های قوی تر از خود ست بگیرند و برابر تیم های پایین تر از خود در رنکینگ پیروز شدند قطعا به المپیک می‌رسند. دیدار اول ایران در لیگ ملتهای والیبال برابر صربستان است و با توجه به اینکه ایران معمولا تورنمنت ها را خوب شروع نمی کند کار فوق العاده سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است