Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:07:18 GMT

۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۲۱۲

۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران طی بیانیه ای اعلام کرد: ۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملتی که لبیک فاتحانه به ندای آسمانی رهبر خداجو و بیدار خود حضرت امام خمینی (ره) داشت و به یکه تازی ۲۵۰۰ ساله شاهان و مستبدان در این کشور پایان دادو زمینه را برای رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت و افتخار و عزت فراهم آورد.

تقارن ۱۲ فروردین با ایام میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به فال نیک گرفته و با تمام وجود به این باور ایمان داریم که نظام اسلامی مقدمه ساز ظهور مهدی فاطمه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود. امروز انقلاب اسلامی ایران با زعامت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و خلف شایسته حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، پیشگام در مبارزه با ظلم و استکبار بوده و تا پیروزی نهایی و ظهور منجی عالم بشریت، این راه نورانی را با قدرت ادامه خواهد داد.

دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ را در حالی گرامی می‌داریم که نسل‌های دوم و سوم و چهارم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها علیرغم وضعیت خاص کشور و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی و در حرکتی مبتکرانه که تحسین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به‌همراه داشت، حضوری شگفتی‌آفرین، تحسین‌برانگیز، پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن داشته و مُهر تأییدی به دلبستگی خود به نظام اسلامی زدند.

سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است و وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری به صورت جهادی و شبانه‌روزی تلاش کرده و و عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی را رقم بزنند.

همانطور که ملت ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ در اولین انتخابات آزاد خود، با تکیه بر فرامین رهبری و ولایت و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، نظام جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند؛ در خردادماه امسال نیز با حضور دشمن‌شکن و باصلابت خود، زمینه‌ساز خلق یک حماسه به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی در تاریخ ایران اسلامی خواهند شد و با این حضور هوشیارانه، دشمنان انقلاب را ناامید و دوستان انقلاب را شادمان و با یک انتخاب صحیح، زمینه ساز استقرار یک دولت انقلابی، کارآمد و باایمان، پرانگیزه و علاقمند بهکاررا فراهم کرده تا شاهد حل معضلات کنونی بویژه گره‌گشایی اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم. انشاالله

در پایان ضمن گرامی داشت و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، شهیدان تاریخ‌ساز میهن اسلامی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و سید و سالار شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عرصه سلامت کشور و تقدیر از تلاش شبانه روزی دانشمندان ایرانی در تولید واکسن ایرانی کرونا، امیدواریم تا سال ۱۴۰۰، سال ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و پیروزی ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین المللی باشد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید ملت ایران ۱۲فروردین صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ فروردین ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی