Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:53:52 GMT

ممانعت کاخ سفید از شفاف سازی مسائل مربوط به مهاجران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۲۳۴

ممانعت کاخ سفید از شفاف سازی مسائل مربوط به مهاجران

شبکه فاکس نیوز اعلام کرد دولت جو بایدن از شفاف سازی مسائل مرتبط با مهاجران جلوگیری می‌کند.

قدس آنلاین؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد کاخ سفید همچنان از ورود خبرنگاران و دوربین‌های خبری به مراکز مملو از مهاجران غیرقانونی در مرزهای آمریکا جلوگیری می‌کند و اخیرا سناتور «تد کروز» با حضور در یکی از این مراکز تلاش کرد از وضع این مرکز مملو از مهاجران غیرقانونی فیلمبرداری کند که یکی از مسئولان مرکز با این اقدام مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه فاکس نیوز در ادامه گفت: سناتور تد کروز اخیرا با حضور در یکی از مراکز نگهداری مهاجران غیرقانونی با یکی از مسئولان این مرکز درباره فیلمبرداری از وضع مرکز به بحث و جدل پرداخت.

سپس تصویری منتشر شد که نشان می‌دهد سناتور تد کروز به زنی که ظاهرا در یکی از مراکز نگهداری مهاجران غیرقانونی مسئولیتی دارد، می‌گوید: شما تلاش می‌کنید واقعیات را از مردم آمریکا مخفی کنید. اینجا یکی از خطرناک‌ترین مکان‌هاست و متاسفانه سیاست شما این است که واقعیات این مرکز را مخفی کنید. من این موضوع را درک می‌کنم.

مجری شبکه فاکس نیوز گفت: وضع در مراکز مملو از مهاجران در مناطق مرزی آمریکا بحرانی‌تر می‌شود. مسئولان مرزی آمریکا هم می‌گویند انتظار دارند ورود مهاجران بخصوص مهاجران کودک به آمریکا تشدید شود.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اخیرا در مصاحبه‌ای گفت، به زودی به خبرنگاران و دوربین‌های خبری اجازه داده خواهد شد که وارد مراکز نگهداری مهاجران در مرزهای آمریکا شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهاجران جو بایدن کاخ سفید دستور منع ورود مهاجران آمریکا مهاجران غیرقانونی فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارائه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

دیگر خبرها

  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود