Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:44:44 GMT

سولسشر: هالند یک برنده مادرزاد است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۵۶۳

سولسشر: هالند یک برنده مادرزاد است

اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد، می گوید که ارلنگ هالند، ستاره هم وطنش، یک برنده مادرزاد است.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر می گوید که بلافاصله پس از اینکه ارلینگ هالند را در مولده دید، به استعداد ذاتی ستاره جوان هموطنش پی برد. سولسشر معتقد است که هالند همیشه شخصیتی مناسب برای رسیدن به اوج داشته و یک برنده مادرزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هالند که در پنجره تابستانی پیش رو هدف بزرگترین باشگاه های اروپایی است، توانسته در فصل جاری خود را به عنوان یکی از موفق ترین گلزنان بوندسلیگا و چمپیونزلیگ ثابت کند. سولسشر که در اولین قدم های فوتبال حرفه ای هالند، در تیم مولده نروژ با او کار کرده است، از موفقیت و درخشش سریع او در بالاترین سطح فوتبال جهان تعجب نکرده و می گوید که استعداد و توانایی او حتی در نوجوانی نیز واضح و مشخص بود.

 

 

سولسشر در پاسخ به این سوال که آیا او می دانست هالند قرار است تبدیل به چنین بازیکنی بشود، گفت: "بله. می توانستید شخصیت مناسب او برای این موضوع را ببینید. یادم می آید که او مدافع میانی و هافبک میانی ما را که دو بازیکن عظیم الجثه بودند را از پیش رو برداشت و به زمین انداخت و بعد از آنها خواست که بلند شوند. او یک برنده است.

او شخصیت فوق العاده ای دارد. او دارد به همه ثابت می کند که چقدر بازیکن خوبی است. ما در مرحله حذفی لیگ اروپا برابر زنیت بازی می کردیم و داور پس از بازی پیش من آمد و گفت او به زودی در چمپیونزلیگ بازی خواهد کرد. ما می دانستیم.

او شخصیتی عالی و برتر دارد. من با الف، پدر ارلینگ، بازی کرده ام. او در این زمینه کمی قدیمی است."

 

 

منچستریونایتد نیز از زمره باشگاه هایی است که نامش در ردیف مشتاقان امضای قرارداد با ارلینگ هالند قرار دارد. شیاطین سرخ پیش از اینکه هالند از سالزبورگ اتریش به دورتموند بپیوندد نیز به او علاقمند بودند.

سولسشر پیشتر تایید کرده بود که هیمشه از نزدیک پیشرفت هالند را زیر نظر داشته است. او در اوایل ماه پیش گفته بود: "ارلینگ قرار است دوران حرفه ای فوق العادهای داشته باشد. من همیشه حواسم به او بوده است. او باری دورتموند به شدت عالی کار می کند. خواهیم دید که این موضوع او را به کجا می رساند.

ما هر کاری بتوانیم می کنیم تا تبدیل به تیم بهتری شویم. او هم هر کای بتواند می کند تا بازیکن بهتری شود."

منچستر یونایتد ارلینگ هالند اوله گونار سولسشر بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ارلینگ هالند اوله گونار سولسشر بروسیا دورتموند یک برنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان به فینال پلی‌آف جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسیدند و برای کسب سهمیه پنجم جام‌جهانی تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام‌جهانی که همین تیم میزبان مسابقات جام‌جهانی است باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم به‌انجام برسد تا اینگونه شانس‌مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی (یک‌چهارم نهایی) برای تلاش در مسیر رفتن به جام‌جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مصاف عراق رفت و در روزی که گلر بازی گذشته خود و چپ پای اصلی‌اش را به‌دلیل مصدومیت بر روی نیمکت خود نشانده بود، با انگیزه ظاهر شد و با پیروزی پنج بر سه راهی دور بعد شد.

تیم مجید مرتضایی باوجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتاد هرگز ناامید نشد و توانست با ارائه یک فوتسال زیبا خصوصاً در نیمه اول در نتیجه فاصله ایجاد کرده و در نیمه دوم نبض بازی را در دست بگیرد. عملکرد دروازه بان افغانستان در این بازی نیز یکی از نقاط عطف پیروزی و صعود این تیم بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد و بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره‌کهن به جصاف هم خواهند رفت.

در نهایت تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام‌جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند. گفتنی است از پنج سهمیه آسیا در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، چهار سهمیه مربوط به منطقه آسیای‌میانه (CAFA) و یک سهمیه مربوط به منطقه جنوب شرق (ASEAN) است.

کد خبر 748139

دیگر خبرها

  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم