Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید که دنبال حاشیه نیست و برای فراهم کردن بهترین شرایط تلاش می‌کند تا تیمش به لیگ قهرمانان آسیا اعزام شود.

قدس آنلاین؛ جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای تماشای دیدار دوستانه ایران - سوریه وارد ورزشگاه آزادی شده بود، اظهار داشت: امیدوارم سال پر خیر و برکتی برای فوتبال کشور و همینطور پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به صحبت‌های حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال علیه پرسپولیس که واکنش ابراهیم شکوری را هم به دنبال داشت، گفت: بگذارید وارد این حواشی نشوم. در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنم و اکنون هم در حال فراهم کردن بهترین شرایط برای تیم هستیم تا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند اعزام شویم. دوستان در این مورد پاسخ دادند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر خاطرنشان کرد: آل کثیر از روز ۱۴ فروردین بازی می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان