Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@22:23:28 GMT

امید ابراهیمی به جای دژاگه، کاپیتان دوم تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۶۲۵۲

امید ابراهیمی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بعد از احسان حاج صفی بر بازو بست

در میانه ‌های نیمه دوم بازی تیم ملی برابر سوریه، احسان حاج صفی از زمین بیرون رفت و جای خود را به بازیکن دیگری داد. حاج صفی در هنگام خروج از زمین، بازوبند کاپیتانی را بر باوزی امید ابراهیمی بست.

به گزارش طرفداری، دیدار تیم ملی ایران برابر تیم ملی سوریه، یک بازی به تعداد دیدارهایی که امید ابراهیمی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست، اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک دفاعی تیم ملی ایران که به عنوان یکی از کاپیتان های تیم الاهلی قطر نیز شناخته می شود در دوره جدید بازی های بین المللی تیم ملی به عنوان کاپیتان دوم در اردو حضور دارد. 

ابراهیمی پیش از این در دو دیدار سرگروه ملی ‌پوشان حاضر در زمین بود، یک بازی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد، او پیش از این یک بار در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی سیرالئون و یک بار نیز از بازی های جام ملت های آسیا در برابر تیم ملی عراق از ابتدا با بازوبند کاپیتانی پیشاپیش سایر بازیکنان پا به میدان گذاشت. 

تنها تفاوت این سرگروهی برای ابراهیمی به دقایق بستن بازوبند مربوط می شد. بازی امروز اولین دیداری بود که در میانه های بازی و با تعویض کاپیتان اول، بازوبند سرگروهی تیم ملی، به بازوی هافبک تیم الاهلی بسته شد اما هر آنچه که هست بازی ایران برابر سوریه را باید سومین دیداری دانست که امید ابراهیمی هافبک موثر تیم ملی ایران بازوبند کاپیتانی را به بازی خود بست.

اخبار داغ 

برترین های قرن با حامد شیری: سید جلال و گل محمدی زوج دفاعی من هستند؛ تیم ملی 98 تکرار نمی شود فولاد - استقلال؛ ورود الفاظی جدید به فوتبال ایران علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کلودیو جنتیله: احتمال اخراج پیرلو؟ معمولا یوونتوس پس از یک فصل ناموفق تغییرات می دهد خواهر کریستیانو رونالدو: نیت برادرم این بود که بازوبند پرتغال را به صورت داور پرتاب کند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازوبند کاپیتانی امید ابراهیمی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال