Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه کربلای سپاه خوزستان از اقدامات گروه جهادی شهدای مدافع حرم در منطقه سیل زده الهایی بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، سردار سرتیپ پاسدار ‌احمد خادم سید‌الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور از گروه‌های جهادی مستقر در شهرستان الهایی بازید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بازید دیداری صمیمی با مردم این شهرستان  و بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرستان الهایی انجام دادند.

گروه جهادی شهدای مدافع حرم تنها گروه جهادی است که پس از سیل 98 که منجر به خسارات زیادی به مردم در این مناطق شد به الهایی آمد و با گذشت بیش از یکسال همچنان در این منطقه مانده است.

فرمانده سپاه استان مرکزی: تفکر و کار جهادی اصل مهم در گام دوم انقلاب اسلامی استگذری بر نقش «جهاد سازندگی» استان یزد در دفاع مقدس / ماجرای ماموریتی که فقط به پادگان شهید صدوقی واگذار شدکنگره ملی 4000 شهید استان یزد| استاندار یزد: کنگره شهدای یزد همدلی و وحدت درونی یزد را تقویت کرد / کنگره‌ بر مفهوم جهاد پایه‌ریزی شد

خدمات جهادی مستمر این گروه در گرمای تابستان و سرمای زمستان و حتی با وجود شرایط بهداشتی و شیوع بیماری به گونه‌ای بوده که محبت و همدلی ویژه‌ای را در میان مردم این منطقه محروم ایجاد کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار ‌احمد خادم سید‌الشهدا از فعالیت‌های این گروه جهادی تقدیر ویژه‌ای کرد و ضمن خداقوت به آنان پروژه‌های در دست اجرای این منطقه را نیز بازدید کرد.

 

انتهای پیام/337/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان