Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بازدید از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: مشکلات نقاط حادثه خیز باید به سرعت در جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها مطرح و رسیدگی شود.

او  با اشاره به لزوم تکمیل تجهیزات راهداری در این استان گفت: تکمیل جاده نظامی سمنان، ایجاد باد شکن و راهداری در کمربندی دامغان و تکمیل آشکار سازی پیچ پنج زاری در آرادان باید به سرعت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت بهداشتی مجتمع‌های رفاهی استان سمنان که در بحث کرونا یکی از پرخطر‌ترین اماکن عمومی به شمار می‌روند، ضروری است.

احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نیز با تشریح برخی از امور راهداری و حمل و نقل در محور‌های مواصلاتی استان گفت: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد و در این طرح ۱۷۰ نفر در قالب ۲۱ تیم راهداری به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه بیشترین دغدغه امسال، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مسافران در ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای است افزود: برای صدور بلیط کارت ملی مسافران در سامانه ماسک بررسی می‌شود و در صورت ابتلای فرد به کرونا در ایام قرنطینه، بلیطی صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای تجهیزات راهداری حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: ریزش‌برداری در ۵۶ مقطع از محورهای استان ایلام انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۹۱ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۷۳ دستگاه ماشین آلات مشغول هستند.

چشمه خاور اضافه کرد: تیم عملیاتی راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده را انجام دهند.




کد خبر 750296

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد