Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:52:23 GMT

آغاز عملیات کاشت دومین زمین چمن فوتبال ایذه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۶۷۶۵

آغاز عملیات کاشت دومین زمین چمن فوتبال ایذه

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات کاشت دومین زمین چمن فوتبال شهرستان ایذه با حضور مسئولان این شهرستان در منطقه ناشلیل انجام گردید و به زودی افتتاح و مورد بهره بردادی قرار خواهد گرفت.

او ضمن بازدید و نظارت بر این پروژه اظهار داشت: علیرغم وجود ده‌ها باشگاه فوتبال و بازیکنان مطرح در خطه پراستعداد و ورزش دوست ایذه، ولی تا کنون فقط یک زمین چمن طبیعی در شهرستان وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبوتی افزود: هیچ تناسبی با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزا نفری ایذه و خیل عظیم جوانان مستعد شهرستان نداشته است؛ بنابراین در جهت خدمت به جوانان و رفع این محرومیت، با تاکیدات و حمایت‌های ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: تا پایان ۱۴۰۰ حداقل ۱۰ زمین چمن در نقاط مختلف شهرستان احداث کرده و در اختیار جوانان عزیزمان قرار دهیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین چمن چمن ورزشگاه زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد

ایوب کرد تمینی بیان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم‌پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.
 
وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم‌پاشی توسط سه تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و‌ درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا‌ بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد