Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان به تشریح آمار و ماموریت‌های اورژانس فارس از ۳۰ اسفند ٩٩ تا نهم فروردین ۱۴۰۰ پرداخت و با بیان اینکه ١٣ هزار و ٩٩٩ تماس به مرکز پیام اورژانس شیراز در این بازه زمانی اعلام شده است، کل ماموریت‌های اورژانس را از ۳۰ اسفند پارسال تا ۹ فروردین ماه جاری را ٦٦٥٥ مورد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: ٦٩٠ فقره حادثه ترافیکی شهری نیز از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ٩ فروردین ماه امسال به عهده اورژانس شیراز گذاشته شده است.

مرادیان با بیان اینکه در بازه زمانی فوق  ۴۲۴ مصدوم سرپایی توسط تکنسین اورژانس شیراز مداوا شدند، ۱۰۸۰ مصدوم انتقالی و ۲۲ فوتی داشته‌ایم، عنوان کرد: ۱۳ نفر نیز در این مدت به دلیل مسمومیت با منوکسید کربن به اورژانس شیراز مراجعه کرده‌اند که ۱۰ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر هم فوت شد.

مدیر مرکز اورژانس استان فارس یادآور شد که از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ۹ فروردین امسال برای انجام سه ماموریت از بالگرد استفاده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فارس حوادث فارس اورژانس شیراز ۳۰ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان