Web Analytics Made Easy - Statcounter

"انور حبیب زاده بوکانی" روز چهارشنبه در دیدار با مردم ۹ روستای دهستان "فیض الله بیگی" از توابع بخش مرکزی بوکان که با حضور بخشدار و مسوولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، افزود: با استفاده از این اعتبار که از بخش عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جذب شده، آسفالت و اجرای طرح هادی در این تعداد روستاهای بخش مرکزی و سیمینه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مشکلات روستانشینان بخش مرکزی بوکان ادامه داد: عدم گازرسانی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی و عدم برخورداری از اینترنت روستایی بیشترین مشکلات مردم مناطق روستایی بخش مرکزی است که مردم خواهان رفع آن هستند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تعمیر، تجهیز و راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت بخش سیمینه بوکان ۳۰ میلیاد ریال توسط بخش خصوصی هزینه خواهد شد که این امر باعث می شود که آسفالت راه روستایی شهرستان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی از فعال سازی دوباره پروژه های راه سازی و بهره برداری از فاز اول کنارگذر بوکان خبر داد و اضافه کرد: در چند هفته گذشته طرح ۲ بانده کردن محور بوکان به میاندوآب به طول ۲ کیلومتر به زیر بار ترافیک رفت.

حبیب زاده، افزود: با هدف بهبود ارائه خدمات به روستاییان بوکان، در دیدار با وزیر کشور ایجاد ۲ بخشداری جدید در بوکان و تبدیل شدن فرمانداری بوکان به فرمانداری ویژه مورد بحث قرار گرفت که طرح آن توسط وزارت کشور تهیه و تقدیم هیات دولت شده است.

در این دیدار که مسوولان جهاد کشاورزی، بخشداری مرکزی، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره توزیع برق بوکان حضور داشتند نماینده مردم بوکان با اهالی ۹ روستای بخش مرکزی ملاقات و گفت و گو و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

طرح هادی تاکنون در ۴۲ روستای بوکان اجرا شده است که ۲۴ روستای آن در بخش مرکزی و ۱۸ روستا در بخش سیمینه است که ۲۶ درصد روستاهای این شهرستان را شامل می شود.

بوکان دارای ۱۷۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و سیمینه است؛ این شهرستان دارای ۲۵۸ هزار نفر جمعیت است که بیش از ۲۰۰ هزار نفر آن در شهر مابقی در روستا زندگی می کنند.

برچسب‌ها وزارت کشور آذربایجان غربی نماینده مجلس شورای اسلامی توسعه روستایی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور آذربایجان غربی نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت کشور آذربایجان غربی نماینده مجلس شورای اسلامی توسعه روستایی بوکان اخبار کنکور بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان