Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر بهرامی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  از امداد رسانی به ۷۲۷ مصدوم در تصادفات  شهری و جاده ای استان در ایام نوروز خبر داد.

بهرامی با بیان اینکه طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین امسال ادامه دارد، افزود: در قالب این طرح تا امروز سه هزار و ۷۳۳ مأموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس در استان انجام شده که در مقایسه با مدت زمان پارسال ۲۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۸ درصد رشد دارد.

او ادامه داد: از این مأموریت‌ها ۳۹۰ مأموریت تصادفی شهری و ۲۳۲ مأموریت تصادفی جاده‌ای بوده است که به ترتیب در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۹۲.۱۱ درصد و ۶۹.۳۴ درصد افزایش داشته است.

بهرامی با بیان اینکه در اثر تصادفات جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون ۷۲۷ نفر مصدوم شده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۶۲۱ مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی از مداوای ۱۰۰ نفر از مصدومان در محل خبر داد و اضافه کرد: امسال ۹۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۰ در استان فعال است.

بهرامی فعالیت ۲۴ ساعته مرکز پیام، حضور شبانه روزی پزشک ارتباطات، نظارت و بازرسی مستمر نیرو‌های امدادی و آماده‌باش کامل پایگاه‌های امدادی استان را از مهمترین اقدامات این مرکز در نوروز امسال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس آذربایجان غربی تصادفات جاده ای فوریت های پزشکی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​