Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سوریه تیمی نبود که ایران را محک بزند، اما در کل تیم ملی کشورمان نسبت به حریف برتری داشت.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان در خصوص عملکرد تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: در مجموع ایران نسبت به سوریه برتری داشت با وجود اینکه تیم حریف هم موقعیت گلزنی داشت، اما با حضور بیرانوند درون دروازه این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم ملی در فاز هجومی خوب بود و به لحاظ حمله مشکلی احساس نمی‌شد، ۳ گل هم به ثمر رسید که این موضوع را تایید می‌کند، اما در دفاع آسیب پذیر بودیم. در این بازی برخی بازیکنان همچون طارمی برای گل زدن خودخواهی داشتند و این می‌تواند بزرگترین مشکل تیم فوتبال ایران در بازی مقابل بحرین باشد که باید اصلاح شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه بازیکنان تیم‌های ایران و سوریه در یک سطح بازی کردند عنوان کرد: در این بازی پیروزی ایران قابل پیش بینی بود، اما برد ۳ بر صفر اندکی دور از تصور بود.

وی تصریح کرد: شاید بتوان گفت سوریه تیمی نبود که ما را محک بزند، به همین خاطر نیز بازیکن تاثیرگذاری در زمین نداشتیم و نمی‌توانم بگویم چه کسی از همه بهتر بود و چه کسی بد بازی کرد؛ همه در یک سطح بودند. اما بیرانوند در درون دروازه خوش درخشید و با خروج‌های چشمگیری که داشت، دروازه را حفظ کرد و اجازه نداد گل بخوریم، از نظر من بهترین بازیکن بیرانوند بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با اشاره به اینکه تیم ملی نیاز به تلاش بیشتری برای صعود به جام جهانی دارد خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید ۱۲ امتیاز را در ۴ بازی بگیریم. هر چند اگر در بازی‌های پیش رو با همین سبک و سیاق بخواهیم بازی کنیم، مقابل بحرین و عراق به مشکل برمی‌خوریم، چرا که کیفیت این دو تیم با سوریه قابل مقایسه نیست و همانطور که ایران از ضعف سوریه یعنی همان مشکل دفاع خیلی خوب استفاده کرد، دو تیم بحرین و عراق هم ممکن است از این آسیب پذیری‌مان در دفاع استفاده کرده و تیم ایران را دچار مشکل کنند.

بیشتر بخوانید: سمیعی: دوستان پاسخ نظری را دادند/ در حال بهترین تدارک برای اعزام پرسپولیس به هند هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزاد داداش‌زاده بازی ایران سوریه تیم ملی فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی ایران بهزاد داداش زاده بازی ایران سوریه تیم ملی فوتبال فوتبال ایران سوریه تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها