Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه صدقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال کرونایی سختی را پشت سر گذاشتیم و هاکی‌بازان در سال ۹۸ مسابقه رسمی نداشتند و اولین دوره مسابقات را در سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم. مسابقات چهارجانبه در بخش مردان و سه جانبه در بخش زنان برپا شد و یک بازی صبح و یک بازی هم شب برپا می‌شد تا تیم‌ها با هم تداخل نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات بواسطه پیست یخی رونق خوبی گرفت و حتی عضو فدراسیون جهانی شدیم. اصلی‌ترین موضوع این است که حق پخش تلویزیونی گرفتیم و بودجه‌ای که فدراسیون نداشت از حامی مالی تامین کردیم. همچنین در مسابقات امارات شرکت کردیم و به مدال برنز رسیدیم.

رییس انجمن اسکیت هاکی یادآور شد: در این مدت توجه دنیا به ما جلب شد و رشد بسیار داشتیم و حتی اردوهای تیم ملی هاکی را هفته‌ای یکبار برپا کردیم. امسال هم مسابقات چلنج کاپ آسیا برای زنان و مردان را در پیش داریم. زمان جدید برگزاری این مسابقات هنوز اعلام نشده است. علاوه بر آن بازی‌های زمستانی چین را در بهمن ماه در پیش داریم. یک کاپ توسعه را در آلمان به دعوت فدراسیون جهانی داریم که تاریخ آن هنوز مشخص نیست. علاوه بر آن در سفر رییس کمیته ملی المپیک به روسیه رایزنی با رییس مجلس این کشور و تیم ملی ایران به کاپ آزاد روسیه دعوت شد.

وی تصریح کرد: فدراسیون تنها ۱۰۰ میلیون بودجه برای تیم ملی هاکی روی یخ در نظر گرفته اما ما ۴۰ بازیکن داریم و به هر کدام تنها ۲ میلیون می‌رسد. این در حالی است که آنان سالی ۴ چوب هاکی استفاده می‌کنند که قیمت هر کدام ۲ میلیون است. راه سختی را در حمایت از ورزشکاران داریم. کسب مدال‌های بیشتر مستلزم توجه بیشتر به این رشته است.

صدقی اضافه کرد: شخصا به عنوان رییس انجمن اسکیت هاکی شرمنده ورزشکاران هستم که از نظر تامین بودجه دچار مشکل هستیم. اگر بخواهیم آینده روشنی در افتخارآفرینی ورزش رقم بخورد باید در یک نهاد اجماع‌ساز همچون مجلس تصمیم جدی برای توجه به نخبه های ورزشی گرفته شود.

برچسب‌ها تیم ملی ایران وزارت ورزش و جوانان اسکیت هاکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران وزارت ورزش و جوانان اسکیت هاکی تیم ملی ایران وزارت ورزش و جوانان اسکیت هاکی اخبار کنکور اسکیت هاکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم