Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده از سامانه های تردد شمار در سطح استان،محورهای ایلام-سرابله و ایلام-مهران دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی بوده اند

به گزارش برنا سرهنگ همتی زاده افزود:با توجه به اینکه تردد وسایل نقلیه در استان ایلام در تعطیلات نوروزی افزایش ۴۵ درصدی داشته است،نیاز است که رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی در طول مسیرهای استان رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوتصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن بیشتر مسیرهای استان بویژه محورهای شمالی،نیاز است که رانندگان گرامی با سرعت مطمئنه در این مسیرها رانندگی کنند.

اوبا بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی محورهای مواصلاتی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارانی است، گفت:رانندگان  با احتیاط و تبعیت از قوانین راهنمایی و رانندگی، آرامش را به خانواده های خود هدیه کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس ایلام مسیر های پرتردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت