Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:52:38 GMT

جهادگران و خیرین به کمک باغداران سی‌سختی می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۳۱۸

جهادگران و خیرین به کمک باغداران سی‌سختی می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا اظهار کرد: امیدواریم آب کشاورزی مزارع و باغات زلزله زده در کمترین زمان ممکن تامین شود.

فرماندار دنا گفت: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سال مانع زدایی از تولید نامگذاری شده دلسوزان پا به عرصه خدمت جداول کشاورزی چشمه میشی سی سخت، روستای کوخدان، اقبال آباد، سرمور، بیاره، کریک، دارشاهی را که بر اثر زلزله تخریب یا پر گردیده گام به گام همه  ادارات در کنار همدیگر با یک هدف برای خارج کردن کشاورزی و باغداری از بن بست بی آبی ترمیم و لایه برداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازدید عبدالحمید پناهی فرماندار دنا به همراه  نجفعلی آراسته مدیر جهاد کشاورزی دنا از برخی کانال‌های کشاورزی که زیر نظر مستقیم ناظرین باسابقه جهاد کشاورزی هم اکنون در حال بازسازی بوده اظهار داشت: زحمات شما ستودنی است، جهادگران عرصه رزم خدمت سپاهیان عزیز، خیرین استان‌های همجوار، شرکت های پیمانکاری، مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی دنا که شب و روز برای آسایش و آرامش شغلی کشاورزان و باغداران تلاش می کنید یاریگر ما در زلزله اخیر شهرستان هستید.

رئیس شورای کشاورزی دنا گفت: ۲۵ درصد تولیدات محصولات کشاورزی استان در شهرستان دناست که در اثر زلزله بهمن ماه ۹۹ خسارت های زیادی به زیر ساخت های کشاورزی  وارد گردیده است لذا با تدابیر لازم عملیات پروژها به شرح ذیل بصورت ویژه  در دست اقدام هست.

۱- تامین اعتبار و خرید دو دستگاه کنترل مرکزی طرحهای آبیاری قطره ای باغات کنجه و بریدون سی سخت. 

۲ - احداث جاده ‌ی دسترسی و آواربرداری کانال بیاره و ترمیم خط انتقال آب کشاورزی روستای بیاره.

۳- شروع عملیات بهسازی کانال نول.

۴- شروع بهسازی کانال اقبال آباد.

۵- آواربرداری طرحهای دامداری تخریب شده.

۶- آواربرداری اکثر دیوارهای تخریب شده باغات تا حد امکان.

۷ شروع عملیات بهسازی کانال دارشاه.

۸ - شروع عملیات بهسازی کانال های میشی از روز چهاردم.

فرماندار دنا در حاشیه این بازدید این نوید را داد و گفت: طی این چند سال حوادثی ناخواسته گریبانگیر شهرستان دنا شده که بیشتر از همه چیز زلزله اخیر زیرساخت های مسکونی،کشاورزی باغی، صنفی، صنعتی و تولیدی را دچار خسارت کرده که در بخش کشاورزی ۱۰۵ میلیارد تومان خسارت برداشته اسشت.

پناهی ادامه داد: در این مدت با مشارکت همه مسؤلان و اقشار مختلف عملیات بازسازی شروع شده و با توجه به نزدیکی فصل آبیاری اراضی و باغات تلاش های شبانه روزی دو چندان شده که امیدواریم در هفته های آینده کانال های کشاورزی بازسازی و آب مورد نیاز هدایت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله خسارات کانال های آب بهسازی کانال فرماندار دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح

به گزارش همشهری آنلاین، کانال دوازده تلویزیون اسرائیل نوشت: ۳۰ سرباز ذخیره ارتش اسرائیل با دستورات مرتبط با آماده شدن برای عملیات رفح مخالفت کردند.

این کانال در ادامه آورده است: « دلیل مخالفت این افراد با آماده شدن برای عملیات رفح، ناتوانی آنها از ادامه نبرد بوده است.»

کد خبر 847884 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح