Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری، گفت: تعداد شهرستان های قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافته است و ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان در کشور در وضعیت آبی هستند.

به گفته وی، رنگ جدید شهرستان‌ها که امروز ۱۱ فروردین رسمی می شود در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک قرار گرفته است.

لاری تاکید کرد: علاوه بر جنوب، غرب و مرکز کشور، شهرستان‌هایی از شمال و شرق کشور نیز درگیر افزایش تعداد مبتلایان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورهمی خانوادگی، عدم استفاده از ماسک در بیرون از منزل، مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات به خصوص در محیط های سرپوشیده و خوردن غذا در محیط های عمومی مانند تالار و رستوران و سفر با وسایل نقلیه عمومی بویژه اتوبوس و قطار از مهم ترین عوامل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • راه های افزایش گلبول های قرمز
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد