Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:42:42 GMT

علت مهار ناپذیری کرونا در جنوب غرب خوزستان چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۱۶۵

علت مهار ناپذیری کرونا در جنوب غرب خوزستان چیست؟

گروه استان‌ها-جنوب غرب خوزستان در حال تجربه پیک سوم کرونا است و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این بخش در اشغال بیماران کرونایی است، وضعیتی که معلوم نیست کی به پایان می‌رسد؟. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ خوزستان بویژه جنوب غرب خوزستان با ورود کرونای انگلیسی در ماه‌های گذشته روبه قرمزی نهاده و شهرهای این بخش خوزستان یکی پس از دیگری پرخطر شده و بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری پر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیک سوم کرونا در این شهرها به دلیل مجاورت با عراق و کنترل دقیق نشدن مرزها شهرها را بلعیده و باعث پخش شدن ویروس کرونا و در نهایت مهار این ویروس منحوس را سخت ساخته است.

کرونای شایع در جنوب غرب خوزستان، بیشتر جوانان را درگیر می‌کند

وضعیتی که با ساده انگاری مردم و برگزاری تجمعات هزار نفری تشدید شده و کنترل را سخت و دشوار و مدافعان سلامت را در شرایط بحرانی قرار داده است.

نیاز بازار داخلی به مواد اولیه واکسن کرونا تامین می‌شودسفری نیم روزه در اماکن گردشگری اصفهان با سفیران کرونا/ بی‌توجهی به پروتکل‌ها ادامه دارد + فیلموزارت بهداشت: 80 درصد کادر درمان بخش های کرونایی واکسینه شدندمعاون وزیر بهداشت: برخی شهرستان‌های کشور عملاً وارد موج چهارم کرونا شده‌اند

ویروس کرونای انگلیسی که در جنوب خوزستان شایع شده بیش از هر چیزی جوانان و افراد کم سن و سال را در معرض خطر قرار داده و آنها را درگیر می‌کند. خوش خیالی جوانان و باور غلط مبنی بر اینکه جوانان کمتر درگیر کرونا می شوند، خطری است وضعیت غمبار امروز جنوب استان را تداوم می‌بخشد.

از الان به فکر سرزدن‌های خانوادگی عید فطر باشیم

یکی از رسوم مهم و دیرین این منطقه، سر زدن‌های خانوادگی در ایام ماه رمضان و بویژه عید فطر است. مسئله ای که در هفته‌های آینده ممکن است دوباره پیک چهارمی را ایجاد کند.

در این بین علاوه مدافعان سلامت که در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند، نیروهای بسیج و هلال احمر در قالب طرح شهید سلیمانی با شناسایی محله به محله نقش ویژه در کنترل کرونا را دارند. این حضور جهادی؛ به نوبه خود پدیده‌ی منحصر به فرد است که در هیچ جای جهان سراغ نداریم . در این پدیده معنوی جوانان و نیروهای جهادی ایثارگونه در وسط میدان حاضر شده و با خدا معامله می‌کنند.

واکسیناسیون عمومی باید شروع شود

واکسن راهکار مهم دیگری است که از هفته‌های پیش در خوزستان شروع شده و با اولویت کادر درمان؛ جانبازان و افراد با سن بالا در خوزستان در حال تزریق است و تقریبا تمامی کادر درمان واکسینه شدند و اخیرا نیز در شهرهای خوزستان واکسن در حال تزریق به پارکبانان است.

خرمشهر یکی از شهرهای مرزی با درگیری بالا به کرونا است که فرماندار این شهر پیشنهاد داده است به شکل پایلوت واکسیناسیون همگانی در این شهر صورت گیرد.

محمد حیدری فرماندار خرمشهر همچنین به مسئله روز طبیعت اشاره و گفت: نیروهای شهرداری در این زمینه مکلف شده مانع از اجتماع خانواده‌ها در سطح شهر و فضاهای عمومی شود.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • سامانه بارشی جدید در راه جنوب غرب خوزستان