Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 سارق برای سرقت از کانال کولر وارد ساختمانی شدند که 2 تن از آنها در کانال کولر گرفتار شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا ، سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد " جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 119 مهر آباد با اعلام مرکز 110 مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل خیابان های آزادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد " افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد 2 سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به داخل منزل شاکی را داشتند در کانال کولر محبوس شدند و سارق سوم نیز توسط ماموران کلانتری دستگیر می شود.

هر 3 متهم سابقه دار بودند

این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری عوامل آتش نشانی هر دو سارق محبوس شده از کانال کولر خارج و هر 3 سارق به کلانتری منتقل شدند، افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر  3 متهم سابقه دار بوده و قصد خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: متهمان به 5 فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف و با تکمیل پرونده هر 3 متم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق کانال کولر سارق کانال کولر اخبار حوادث پلیس دستگیری سارقان منزل کانال کولر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده نامداری بازیگر سینما و تلویزیون مرگ آزاده نامداری خودکشی آزاده نامداری عکس جسد ایران دختر مرگ مجری تلویزیون کانال کولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد