Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح زندی از مستقر شدن سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج همزمان با روز طبیعت خبر داد و اظهار کرد: این سه اکیپ در پلیس راه سنندج - همدان، میدان جهاد به سمت جاده کرمانشاه و پارک کودک مستقر می‌شوند.

صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: هر ساله بر اساس سنت دیرینه شهروندان در روز 13 فروردین به دامن طبیعت روی می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از چرخه گسترش این بیماری انتظار می‌رود که شهروندان همانند سال‌های گذشته از تجمع در دامان طبیعت و فضاهای سبز خودداری نمایند تا شاهد افزایش شمار بیماران نباشیم.

 

وی گفت: این سازمان براساس رسالت کاری خود و در راستای کاهش حوادث و امدادرسانی بموقع به شهروندان تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت صورت داده است.

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج همزمان با روز طبیعت خبر داد و گفت: این سه اکیپ در پلیس راه سنندج - همدان، میدان جهاد به سمت جاده کرمانشاه و پارک کودک مستقر می‌شوند.

 

زندی افزود: علاوه بر استقرار این سه اکیپ سیار، نیروهای عملیاتی سازمان در 8 ایستگاه در سطح شهر در آماده باش کامل هستند.

 

وی اعلام کرد: روشن کردن آتش در مراتع و احتمال آتش سوزی، سقوط کودکان از ارتقاع، غرق شدن در رودخانه از جمله حوادث تلخی است که شهروندان باید در روز طبیعت با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

 

زندی به شهروندان سنندجی توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه آتش سوزی و حریق از محل حادثه فاصله گرفته و ضمن حفظ خونسردی با سامانه 125 تماس حاصل کرده تا اکیپ‌های استقرار یافته در نزدیکترین به محل حادثه اعزام شوند.

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همچنین تاکید کرد: در صورت روشن کردن آتش نسبت به اطفاء آن با خاک و آب اقدام کرده و از روشن کردن آتش در کنار درختان و دکل‌های فشار قوی برق خودداری نمایند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: ايستگاه آتش نشانی روز طبیعت کردستان روز طبیعت آتش نشانی سطح شهر سه اکیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم