Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:29:32 GMT

رونالدو سایه به سایه به دنبال شهریار فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۰۳۳

رونالدو سایه به سایه به دنبال شهریار فوتبال ایران!

کریس رونالدو فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال، با گلزنی در دیدار شب گذشته برابر لوکزامبورگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حالا فقط شش گل نیاز دارد تا رکورد ۱۰۹ گل علی دایی را بشکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بدون شک کریستیانو رونالدو در بین علاقه مندان به فوتبال به عنوان یک سمبل برای رسیدن به قله‌ی موفقیت شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از یک بچه‌ی لاغراندام در شهر شهر "فونچال" پرتغال تبدیل شد به یکی از بزرگان تاریخ فوتبال و برای این هدف مسیر سختی را طی کرد.

عاشقان فوتبال که طرفدار او نیستند نشانه‌هایی از غرور را در حرکات او می‌بینند. اما کسانی که عاشق کریس هستند او را درک می‌کنند. طرفداران ستاره پرتغالی، نام کریس برایشان یعنی نماد سخت کوشی یعنی تمام آن شب و روزهای سختی که او تلاش کرد تا خودش را بهتر کند.

کریس کسی است که برنده‌ی پنج توپ طلا شده، پنج لیگ قهرمانان اروپا را برده، با سلسائوی اروپا جام ملت‌ها را فتح کرده و کلی جوایز تیمی و فردی کسب کرده است. رونالدو کسی بود که در کنار لیونل مسی بیش از یک دهه افتخار آفرینی کرد و هنوز هم در سن ۳۵ سالگی رکورد جا به جا می‌کند.

ستاره‌ی پرتغالی در منچستر سر الکس چهره شد و با نمایش‌های جذابش کاری کرد که فرگوسن پیراهن بکهام را به او داد تا بپوشد. رونالدو در رئال اسطوره شد و در یووه سال‌های پایانی فوتبالش را سپری می‌کند.

کریس اما در عرصه ملی هنوز سیراب نشده او تنها کسی است که در ۳۵ سالگی برای رسیدن به رکورد آقای گلی جهان برای علی دایی دردسرساز شده و چیزی نمانده که به هدفش برسد. او در پیراهن ملی ۱۰۳ گل زده و اعلام کرده بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دیگر ملی پوش نخواهد بود.

تا جام جهانی قطر، یک یورو و کلی دیدار دوستانه پیش روی کریس رونالدو است تا رکورد خیره کننده علی دایی را بشکند. البته او در دو دیدار قبلی فیفادی اخیر برابر آذربایجان صربستان در باز کردن دروازه حریف بدشانس بود اما شب گذشته برابر لوکزامبورگ گلزنی کرد حالا برای عبور از شهریار فوتبال ایران فقط ۶ گل نیاز دارد.

در دنیای فوتبال، بزرگانی مثل مسی و مارادونا به خاطر استعداد ذاتی‌شان ستایش می‌شوند اما برای کسانی که استعداد و توانایی معمولی دارند و می‌خواهند به موفقیت دست پیدا کنند بدون شک یک الگو وجود دارد؛ "کریستیانو رونالدو."

او مردی بود که قطعه قطعه پله‌های مسیر موفقیت خودش را با دست‌های خودش ساخت تبدیل به شخصیتی شد که تمام عاشقان فوتبال نام او را به عنوان سمبل تلاش و پشتکار به ذهن سپرده اند، مردی که از صفر تا صد راه موفقیت را با تلاش مضاعف خودش طی کرده است.

کد خبر 484049

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو پرتغال جام جهانی جام جهانی فوتبال فوتبال اروپا بازیکن فوتبال علی دایی برترین گلزن تاریخ فوتبال تیم ملی پرتغال پرتغال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟