Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:44:06 GMT

میهمانان ۱۸ مراسم عروسی و عزا در دزفول متفرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۰۸۴

میهمانان ۱۸ مراسم عروسی و عزا در دزفول متفرق شدند

رضا پورآیین روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت بازرسان بهداشت محیط و حرفه ایی مرکز بهداشت شهرستان دزفول در برنامه تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی"مدیریت و کنترل همه گیری کووید-19 به شیوه خانواده و محله محور که مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت و هر واحد صنفی یک پایگاه سلامت است  تا آخر فروردین نیز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  در این مدت هشت هزار و ۴۰ مورد  بازرسی مشترک بخش بهداشت ، نیروهای بسیج و هلال احمر در دزفول انجام شد که این بازدیدها منجر به صدور ۹۵۸ اخطاریه و ۱۰۱  مورد پلمب واحدهای صنفی و صنعتی شدند. 
 رییس مرکز بهداشت دزفول اظهارداشت: در طول این مدت ۵۰۰  کیلوگرم مواد غذایی شامل مواد پروتئینی، آجیل ، مواد کنسروی و گروه لبنیات غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته معدوم شدند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان از جمله دزفول در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد