Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست همفکری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در راستای بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جمعه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این جلسه، با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، از حمایت و عنایت ویژه امام جمعه ایلام به حوزه سلامت خصوصاً در ایام شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد و گفت: همه ما سال پرمشقت و سختی را با شیوع بیماری کرونا پشت سر گذاشتیم و همدلی و همراهی بزرگوارانی همچون امام جمعه محترم ایلام باعث شد که در مواجهه با بیماری کرونا تنها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد کریمیان» با تقدیر از حضور امام جمعه ایلام در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی در نخستین روزهای سال جدید، تصریح کرد: این حضور ارزشمند و تقدیر از زحمات پرسنل به همه مسئولان و کارکنان دانشگاه در جهت خدمت رسانی مطلوبتر به مردم و بیماران انگیزه‌ای مضاعف بخشید.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر رسما وارد پیک چهارم کرونا شده‌ایم، گفت: همسایگی با استان خوزستان و کشور عراق و تردد مسافران نوروزی در سطح استان باعث شد که شمار مبتلایان و بستری‌ها افزایش پیدا کند و ما در مسیر پیک چهارم قرار گیریم.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه امام جمعه ایلام و ائمه جمعه شهرستانها و روحانیون در ایام و شیوع کرونا به شایستگی در کنار دانشگاه بوده‌اند، یادآور شد: در این ایام روحانیون و در راس آنان امام جمعه محترم در راستای مقابله با کرونا مشارکت ارزشمند و نقشی بی‌بدیل داشتند که قابل تقدیر است.

 

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو؛ از حمایت و پشتیبانی امام جمعه ایلام از حوزه سلامت تقدیر کرد و رهنمودها و ارشادات ایشان را در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم شریف استان موثر عنوان کرد.


 حجت الاسلام «محمد باقر هاشمی» در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مسئولان و کارکنان دانشگاه با ایثار و فداکاری به مردم و بیماران خدمت کردند به گونه‌ای که در بازدیدهای مسئولان وزارت بهداشت، ایلام را در عرصه خدمت به بیماران کرونایی به عنوان استان نمونه کشور معرفی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جمعه و روحانیون در سطح استان در عرصه پیشگیری از کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مقوله هایی است که در این عرصه قطعاً ارزشمند و موثر واقع خواهد شد.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه ائمه جمعه کرونا ایلام دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه ایلام بیماری کرونا ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا