Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:24:02 GMT

دورهمی و تجمع ۱۳ بدر در اردبیل ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۳۴۰

دورهمی و تجمع ۱۳ بدر در اردبیل ممنوع شد

گروه استان‌ها-فرماندار اردبیل از ممنوعیت برگزاری دورهمی و تجمع در ۱۳ بدر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، مسعود امامی‌یگانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، روز 13 فروردین دورهمی و تجمع در بوستان‌ها، فضاهای سبز، پارک‌های داخل شهر، مجموعه شورابیل در اردبیل و تفرجگاه‌های خارج از شهر اردبیل ممنوع می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر این اساس هماهنگی‌های لازم توسط عوامل انتظامی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: با افزایش تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در روز‌های اخیر احتمال دارد به‌زودی وارد پیک چهارم کرونایی شویم که در این صورت محدودیت‌های بیشتری در سطح شهر اعمال می‌شود.

هرگونه دورهمی در بوستان‌و فضا‌های سبز داخل شهر و حاشیه جاده‌و رودخانه‌ قم ممنوع استممنوعیت دورهمی و تجمع روز طبیعت در استان تهران+ بخشنامهواکنش میراث فرهنگی قزوین به گزارش تسنیم/ تجمع مردم در ‌سبزه‌میدان کار شهرداری بود / نوروزگاه ثابت نداریم

امامی‌یگانه با بیان اینکه تصمیمات مسئولان بدون همراهی و همکاری مردم بی‌نتیجه است، تصریح کرد: از هم‌استانی‌های فهیم انتظار می‌رود به‌خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان، در این رابطه همکاری لازم داشته باشند و در خانه‌های خود بمانند.

انتهای‌پیام/131/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورهمی و تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل تظاهرات محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی کشیده شده است.
یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده هم همچنان ادامه دارد.
محوطه برخی از این دانشگاه ها مملو از چادرهایی است که دانشجویان و اعضای هیئت علمی نصب کرده اند و به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نمی شود.
دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراضات خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»