Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:10:13 GMT

نهاوند «قرمز» شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۴۴۹

نهاوند «قرمز» شد

سیامک دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاود اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تذکرات داده شده مبنی بر خودداری مردم از دید و بازدیدهای نوروزی و جلوگیری از ورود مسافرین به شهرستان طی یک هفته گذشته تعداد مبتلایان به کرونا با سیر صعودی مواجه بود که سرانجام وضعیت شهرستان را قرمز کرد.

وی علت اصلی این وضعیت را تجمع و دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم عروسی و عزا عنوان کرد و گفت: ما از مردم می‌خواهیم که این موضوع را جدی گرفته و از حضور در تجمع خوداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: متاسفانه به علت بهبود شرایط در سال گذشته برخی بدون در نظر گرفتن پروتکل‌ها با حضور در تجمع از جمله عروسی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی شرایط را برای قرمز کردن شهرستان فراهم کردند.

وی در خصوص وضعیت بیمارستانها گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد ظرفیت بخش کرونای بیمارستان آیت الله علیمرادیان پر شده و برای رفاه حال بیماران تعدادی از آنها به بیمارستان آیت الله قدوسی منتقل شده‌اند.

دانشور با بیان اینکه به لطف خدا به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز بخش کرونا با مشکلی مواجه نیستیم و اوضاع تحت کنترل است گفت: از مردم میخواهیم که همانند گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • (ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز