Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شکری، شهردار منطقه ۱۳ تهران در جلسه هماهنگی برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت با اشاره به دستور شهردار تهران و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت دورهمی و تجمع در روز طبیعت گفت: با توجه به وضعیت نارنجی استان تهران و خطر موج چهارم ویروس کرونا از عموم شهروندان درخواست می‌شود، برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان همانند سال گذشته به بوستان‌ها و فضای جنگلی شرق تهران مراجعه نکرده و در این زمینه همانند دیگر فعالیت‌ها، یاری گر مدیریت شهری منطقه برای قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و راهنمایی شهروندان برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت گفت: از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای جلوگیری از تجمع در بوستان‌ها و معابر عمومی با هماهنگی پلیس راهور و ستاد بحران، سازمان آتش نشانی و... استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید

دورهمی در بوستان‌های استان تهران در روز طبیعت ممنوع شد

شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه از طریق تبلیغات محیطی، نصب بنر در پرتابل‌های سطح منطقه و ظرفیت رادیو پارک خطرات تجمع در روز طبیعت گوشزد می‌شود، افزود: با هماهنگی پلیس راهور، از توقف خودرو‌ها در بزرگراه شهید دوران و مسیر‌های منتهی به بوستان جنگلی سرخه‌حصار ممانعت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری روز طبیعت تجمع در روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!