Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی زندی فر» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۱۲۶ دستگاه وسیله نقلیه بر اساس تحلیل تردد در ۶۸ جاده شریانی مجهز به ترددشمار برخط از جاده‌های استان مرکزی عبور کردند که با احتساب سال کبیسه تردد تعداد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته ‌است.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و ۱۳ هزار و ۹۳۱ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد شدند که تعداد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۶ درصد افزایش یافته ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۴۹۸ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت از جاده‌های این استان خارج شدند که تعداد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش یافته‌ است.

زندی فر گفت: ۱۶ درصد تردد در جاده‌های استان مرکزی در این مدت مربوط به خودروهای سنگین بود که تعداد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته‌ است.

وی اظهار داشت: ۷۰ هزار دستگاه اتوبوس از بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین امسال در جاده‌های استان مرکزی تردد کردند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی مرکز مدیریت راه های کشور حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی مرکز مدیریت راه های کشور حمل و نقل مسافری اخبار کنکور جاده های استان مرکزی وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، گفت : پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودرو‌های رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودرو‌ها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودرو‌های فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد