Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - آیین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران، با عنوان «جشن ملی پرچم» و کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. در این مراسم که به صورت اختصاصی از لنز ایرانسل پخش می‌شود، سالار عقیلی برای نخستین بار، دو قطعۀ «نوروز» و «پرچم» را اجرا خواهد کرد.
این مراسم، همزمان با 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همراهی مسؤولان کشوری و لشکری، مدیران ارشد شهری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت‌های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، از مدافعان سلامت و قهرمانان مبارزه با بیماری کرونا تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین که پنج‌شنبه 12 فروردین 1400، از ساعت 17 در محل «گذر فرهنگ» واقع در منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود، سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران، هشت قطعۀ موسیقی را اجرا می‌کند که دو قطعۀ «نوروز» و «پرچم» در این مراسم، برای نخستین بار اجرا می‌شوند.
جشن ملی پرچم، امسال برای هفتمین دوره، در قالب جشنوارۀ نوروزی «عید شرقی» و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به همت منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز تلویزیون تعاملی «لنز» ایرانسل به نشانی lenz.ir تماشا کنند. بخش مربوط به کنسرت سالار عقیلی، از ساعت 18، به صورت زنده و اختصاصی از لنز پخش می‌شود.
روابط‌عمومی ایرانسل

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزار می شود سالار عقیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!

بازدید 10 دانشجویان معترض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در دانشگاه هاروارد به احتزاز پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا، اعتراض خود را نسبت به جنایات در حال وقوع در نوار غزه بیان کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!