Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@05:21:11 GMT

حضور در سواحل کیش ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۱۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بهرام ایمانی نسب چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این محدودیت به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال شده که طبق این تصمیمات تجمع و توقف وسایل نقلیه، دورهمی افراد در سواحل، پارک‌ها و جنگل‌ها، تفرجگاه‌های جزیره کیش ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این ممنوعیت و محدویت‌ها از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز ۱۴ فروردین اعمال خواهد شد اضافه کرد: صاحبان خودروها در صورت تخلف به مبلغ پنج میلیون ریال جریمه و یک هفته خودروی آنان توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور کیش گفت: اطلاع رسانی محدودیت‌های کرونایی روز طبیعت از طریق پیامک در بازه‌های زمانی مختلف به مالکان خودروهای جزیره کیش ارسال می‌شود.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان هرمزگان شمار بستری های کرونا در هرمزگان در یک هفته اخیر نسبت به هفته قبل بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته و بیشتر مبتلایان نیز از نوع کرونای جهش یافته هستند.

با توجه به شرایط موجود ، این استان هم اکنون در وضعیت هشدار قرمز کرونایی قرار دارد و وضعیت شیوع این ویروس در جزیره کیش نیز طبق آخرین اعلام ستاد ملی کرونا زرد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سواحل کیش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر