Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان دردی آخوند یزدانی روز پنجشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با تفرقه افکنی به دنبال بر هم زدن انسجام و وحدت شعیه و سنی بودند و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات هر بار این نقشه ها را خنثی کرد.
وی اضافه کرد : در استان خراسان شمالی که رنگین کمان قومیت ها در کشور محسوب می شود، شعیه و سنی در تمام عرصه های انقلاب با وحدت و اتحاد حضور دارند و با انسجام داخلی بین قومیت ها نقشه های دشمنان نیز خنثی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اهل سنت بجنورد اظهارداشت : در هرجایی که دشمنان با نقشه های شوم خود به دنبال ایجاد اختلاف و بر هم زدن وحدت بین مسلمانان شعیه و سنی بودند، هوشیاری سربازان گمنام در وزارت اطلاعات  این توطئه ها خنثی و اتحاد بین شعیه و سنی نیز بیشتر شد.
آخوند یزدانی امنیت فعلی کشور را مرهون جانفشانی نیروهای زحمت کش در وزارت اطلاعات دانست و خاطرنشان کرد : اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) نقطه کور ندارد، همه جا دشمن تحت نظر و رصد این تلاش گران است و  تاکنون تمام توطئه‌ای دشمنان با حضور به موقع این نیروها نقشه بر آب شد.
امام جمعه مسجدالنبی اهل سنت بجنورد گفت: زحمات و خدماتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد و حفظ امنیت در جامعه دارند ، ستودنی است و باید این خدمات را ارج نهاد و  امنیت و آرامش کشور بدون حضور و موثر سربازان گمنام امام زمان (عج)  قابل تصور نیست.
وی خاطرنشان کرد : بخشی از موفقیت های این نیروها در خنثی سازی توطئه دشمنان ، شناسایی جاسوسان داخلی و خارجی و اخلاگران اقتصادی ناشی از همکاری اطلاعاتی مردم با این سربازان گمنام امام زمان (عج) است و باید این همکاری دو جانبه برای برقراری امنیت اجتماعی و اقتصادی در کشور ادامه یابد.
استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که بخشی از این جمعیت را برادران اهل سنت تشکیل می دهند.
 

برچسب‌ها بجنورد انقلاب اسلامی ایران شیعه خراسان شمالی جمهوری اسلامی وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انقلاب اسلامی ایران شیعه بجنورد انقلاب اسلامی ایران شیعه خراسان شمالی جمهوری اسلامی وزارت اطلاعات اخبار کنکور سربازان گمنام امام زمان وزارت اطلاعات شعیه و سنی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است